Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

tromaktiko: Για απάτη (1,5 Εκατ. Ευρώ) εις βάρος του δημοσίου ο Κοραντής του ΛΑ.ΟΣ.

Την άρση της Βουλευτικής ασυλίας του π Διοικητή της ΕΥΠ και Βουλευτή Επικρατείας του ΛΑΟΣ Ι.Κοραντή, έχει ζητήσει, η...
Εισαγγελέας Πρωτοδικών Ευγενία Κυβέλου, αποδίδοντάς του διαγωνισμό-σκάνδαλο μέσω του οποίου επιχείρησε να αποσπάσει 1,5 εκατομμύριο ευρώ το οποίο «προοριζόταν για άλλους σκοπούς» από αυτούς για τους οποίους το ζήτησε.
Το πόρισμα της Εισαγγελέα που διενήργησε προκαταρκτική εξέταση από τα τέλη του 2010, έχει πάει ήδη στη Βουλή, και ζητείται η άρση της βουλευτικής ασυλίας για δύο αδικήματα:
Απόπειρα απάτης κατά συναυτουργία σε βάρος των συμφερόντων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων από την οποία η βλάβη υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ και απάτης σε βάρος του δημοσίου κατά συναυτουργία με ζημία που υπερβαίνει τα 150.000 ευρώ.
Η εισαγγελέας η οποία στο πλαίσιο της έρευνας κάλεσε με την ιδιότητα του υπόπτου και μη πολιτικά πρόσωπα, δεν έστειλε όλα τα στοιχεία της δικογραφίας στη Βουλή καθώς όπως αναφέρει «σε αυτή διαλαμβάνονται και απόρρητα έγγραφα της ΕΥΠ».
Είναι χαρακτηριστικό δε πώς ουσιαστικά θεωρεί ότι οι εμπλεκόμενοι εξ αρχής γνώριζαν πώς το έργο δεν θα υλοποιηθεί αλλά τα χρήματα θα χρησιμοποιούνταν για άλλους σκοπούς από την ΕΥΠ.
Η εισαγγελική έρευνα ξεκίνησε με πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης τον Δεκέμβριο του 2010 στο οποίο γινόταν λόγος για υπόνοιες διάπραξης ποινικών αδικημάτων κατά την προκήρυξη από την ΕΥΠ του έργου «Γεωγραφικό Σύστημα Πληροφοριών Διασυνοριακής Ασφάλειας κατά τη μετακίνηση Ανθρώπων και Αγαθών» και όπως ανέφερε το έργο «είχε ως στόχο την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και κυρίως όσων εμπλέκονται με το εμπόριο...».
Η πρόταση της ΕΥΠ προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη υποβλήθηκε το 2005 και ένα χρόνο αργότερα με απόφαση του Ειδικού Γραμματέα για την Κοινωνία της Πληροφορίας του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, εντάχθηκε στο συγκεκριμένο πρόγραμμα με αποτέλεσμα να χρηματοδοτηθεί κατά 75% από την Ε.Ε και 25% από Εθνικούς Πόρους.
Το συνολικό ποσό ήταν 1.583.120 ευρώ και διενεργήθηκε κλειστός διεθνής διαγωνισμός που ανέλαβε η κοινοπραξία «Πλανητική ΑΕ» και «Pansystems AE» το Μάϊο του 2008.
Το έργο μετά από πολλές καθυστερήσεις δεν παραδόθηκε ουσιαστικά ποτέ ολοκληρωμένο, σύμφωνα πάντα με το πόρισμα.
Yπάρχει τελικά κανένας πού είναι με τον Καρατζαφέρη και δεν είναι... λαμόγιο...;
metsovitis.blogspot.com

Ναόμι Κλάιν: Εθισμένοι στο ρίσκο | Video on TED.com

Ναόμι Κλάιν: Εθισμένοι στο ρίσκο | Video on TED.com

CRASH / Γ.ΤΡΑΓΚΑΣ - ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

CRASH / Γ.ΤΡΑΓΚΑΣ - ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ 


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yvLWzCR0lag&noredirect=1#!

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Τίνος είναι το κράτος, βρε παιδιά; του Νίκου Κοτζιά

11:12, 12 Δεκ 2010 | tvxsteam tvxs.gr/node/50222

Στην Ελλάδα το κράτος που συγκροτήθηκε μετά την Επανάσταση του 1821 ήταν σαφώς πιο μικρό από τον χώρο όπου έκανε ο ελληνικός καπιταλισμός την πρωταρχική του συσσώρευση.
Αφού έλληνες έμποροι, εφοπλιστές και βιοτέχνες κινούνταν με άνεση και πετυχημένα σε όλο το μήκος και το πλάτος της αγοράς της οθωμανικής αυτοκρατορίας και όχι μόνο. Το νεοελληνικό κράτος έφερε πάνω του τη σφραγίδα των κομματαρχών της «παλιάς Ελλάδας». Τη σφραγίδα της μεταπρατικής ελληνικής αστικής τάξης. Του ελέγχου του ξένου παράγοντα.
Ακόμα χειρότερα έγιναν τα πράγματα μετά την Κατοχή και τον εμφύλιο πόλεμο. Το ελληνικό κράτος έγινε το κράτος των διώξεων, του αυταρχισμού και «της προστασίας του πολίτη από τον κομμουνιστικό κίνδυνο». Πάνω στο ελληνικό κράτος επικάθησαν και το διοικούσαν οι νικητές του εμφυλίου, Ελληνες και ξένοι. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονταν, επίσης, οι μαυραγορίτες και συνεργάτες των Γερμανών, οι λαθρέμποροι, εκείνοι που έκλεψαν την περιουσία των διωχθέντων, είτε στη διάρκεια του πολέμου (των Εβραίων και των αντιστασιακών), είτε στη διάρκεια του Εμφυλίου και των μετέπειτα χρόνων (ιδιαίτερα των αριστερών, δημοκρατικών πολιτών). Το κράτος αυτό έθρεψε αυταρχικές και βαθιά συντηρητικές δοξασίες, μηχανισμούς, λειτουργίες. Γέννησε και παρήγαγε τους πραξικοπηματίες σε Ελλάδα και Κύπρο. Το κράτος εχθρός του λαϊκού στοιχείου. Αυτό που ονομάστηκε ποικιλόμορφα «πελατειακές σχέσεις».
Σήμερα ζούμε στην Ελλάδα και πάλι έναν ιδιόμορφο αντικρατισμό. Ούτε φιλελεύθερο, ούτε αριστερό, αλλά ούτε καν συντηρητικό. Στην Ελλάδα καταγράφεται το μεγαλύτερο παράδοξο, να εμφανίζει ο κυρίαρχος λόγος ως κύριο υπαίτιο για τα χάλια του ελληνικού καπιταλισμού, που δεν είναι καν καπιταλισμός της προκοπής, τον δημόσιο υπάλληλο. Υπό κατηγορία βρίσκεται ο νοσοκόμος, ο θυρωρός του υπουργείου, ο δάσκαλος και ο πιλότος της πολεμικής αεροπορίας. Μάλιστα ο ιδιότυπος ελληνικός νεοφιλελευθερισμός φαντάζεται ότι η όλο και πιο πολύπλοκη σύγχρονη κοινωνία θα μπορούσε να κυβερνηθεί με ένα όλο και πιο απλό και μικρό κράτος. Πίσω απ' αυτή την επίθεση κρύβεται ο πραγματικός υπεύθυνος: οι δυνάμεις που χρησιμοποίησαν το ελληνικό κράτος ως λάφυρο, ως πηγή εύκολου κέρδους μαζί με τους πολιτικούς εκπροσώπους τους. Διότι το πρώτιστο πρόβλημα του ελληνικού Δημοσίου είναι ότι έχουν επικαθήσει επ' αυτού μεγάλα συμφέροντα που σαν βδέλλες έζησαν απ' αυτό. Κρατοφαγοπότες επιχειρηματίες. Ανομα αεριτζίδικα συμφέροντα. Και αφού έκαναν πάρτι πάνω στο σώμα του κράτους, αφού το οδήγησαν με τις λεηλασίες που έκαναν (χάρη σε μια πολύ συγκεκριμένη πολιτική προμηθειών, δημόσιων δαπανών, επιδοτήσεων, απάτης και φοροκλοπής που επέβαλε το πολιτικό σύστημα), τώρα ανακαλύπτουν ότι για όλα φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι συλλήβδην. Προκειμένου δε να πείσουν επικαλούνται τους δημόσιους υπάλληλους που οι ίδιοι λάδωσαν, όλους όσους έκαναν συνένοχους στο σύστημα που έστησαν.
Σε τελευταία ανάλυση, το ελληνικό κράτος και οι παθολογίες του δεν είναι τίποτα άλλο παρά προϊόν της ποιότητας των δυνάμεων που ηγεμόνευσαν επ' αυτού. Που το κατείχαν και το χρησιμοποίησαν σαν λάφυρο. Αφού λήστεψαν, τώρα εμφανίζονται ως οι παρθένες που γεμάτες παράπονο ανακάλυψαν τις αμαρτίες του κόσμου. Εναν κόσμο που στην πραγματικότητα εκείνοι διέφθειραν. Εκείνοι έφτιαξαν κατ' εικόνα και ομοίωσή τους. Πρώτη φορά στην ιστορία τα αφεντικά του συστήματος καταγγέλλουν τους διεκπεραιωτές των υποθέσεών τους.
Δημοσιεύθηκε στην Ελευθεροτυπία, 12/12/2010.

INFOWAR: Το φάντασμα της Γκουέρνικα

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Μεγάλο λάθος οι χρήσεις αμιγούς κατοικίας στον Αγ. Κοσμά

Ο αρχηγός των ναυτικών δυνάμεων της Τουρκίας ναύαρχος Μurat Βilgel υποστηρίζει σε συνέντευξή του την άποψη ενίσχυσης του τουρκικού στόλου με ένα αεροπλανοφόρο

Στον Φιλελεύθερο της Κυριακής 18/3, στον τομέα Πολιτική, δημοσιεύτηκε εκτενές άρθρο που υπογράφει ο Χρήστος Μηνάγιας, με τίτλο: «Πραγματικότητα το τουρκικό αεροπλανοφόρο;» και υπότιτλο «Μήνυμα  προς πολλούς αποδέχτες έστειλε ο Τούρκος ναύαρχος μέσω των Ηνωμένων Πολιτειών». Όπως σημειώνεται στην παρουσίαση του άρθρου, στις 12 Μαρτίου, τα τουρκικά ΜΜΕ προέβαλαν την είδηση ότι, σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΡRΟCΕΕDΙΝGS  ο αρχηγός των ναυτικών δυνάμεων της Τουρκίας ναύαρχος Μurat Βilgel υποστήριξε την άποψη ενίσχυσης του τουρκικού στόλου με ένα αεροπλανοφόρο. 

Πιο συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει ότι σύμφωνα με τον Τούρκο ναύαρχο: «…Οι στρατηγικές προτεραιότητες του στόλου μας τα επόμενα 5, 10 και 20 χρόνια είναι η δημιουργία ναυτικών δυνάμεων καλά εκπαιδευμένων και άρτια εξοπλισμένων, οι οποίες θα μπορούν να προωθούνται σε σύντομο χρονικό διάστημα και να επιχειρούν στις περιοχές στρατηγικού ενδιαφέροντος. Ο σχεδιασμός των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων για την επόμενη δεκαετία περιλαμβάνει και την απόκτηση ενός αεροπλανοφόρου το οποίο θα εστιασθεί στην κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών πέραν των πολεμικών επιχειρήσεων. Σκοπεύουμε να αυξήσουμε τη μεταφορική δυνατότητα των αεροπορικών μας μέσων και να αποκτήσουμε πλοίο υποστήριξης πολεμικών επιχειρήσεων, φρεγάτες πολλαπλού ρόλου, μη επανδρωμένα ελικόπτερα και υποβρύχια που θα επιχειρούν εν καταδύσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σχεδιάζουμε την απόκτηση ενός πλοίου πολλαπλών δυνατοτήτων προσνήωσης-απονήωσης, το οποίο θα έχει περιορισμένες δυνατότητες προσβολής στόχων.» Στη συνέχεια, ο Βilgel επισήμανε ότι οι τουρκικές αεροπορικές δυνάμεις δεν διαθέτουν αεροσκάφη που θα μπορούν να προσνηώνονται σε αεροπλανοφόρο, ωστόσο θα προμηθευθούν αεροσκάφη F35 (SΤΟVL) που έχουν τη δυνατότητα κάθετης προσνήωσης-απονήωσης. Η Τουρκία πρόκειται να προμηθευθεί 100 F-35 (σ.σ. το 2015 θα παραλάβει τα πρώτα δύο αεροσκάφη) και σύμφωνα με τον Βilgelείτε ένα μέρος αυτών θα είναι τύπου SΤΟVL, είτε θα προβλεφθεί συμπληρωματική αγορά αεροσκαφών του τύπου αυτού. Αναφορικά με το αεροπλανοφόρο, ο Τούρκος ναύαρχος γνωστοποίησε ότι αυτό θα είναι 24.000 τόνων, θα έχει μήκος 140 μ., θα κοστίσει 1,5 δισ. δολάρια, θα μπορέσει να ναυπηγηθεί σε 5 χρόνια και θα είναι επιχειρησιακά διαθέσιμο σε 6-7 χρόνια. 
Επιπρόσθετα, ενδεικτικό της τουρκικής αντίληψης για τη θαλάσσια πολιτική και την απόκτηση αεροπλανοφόρου αποτελούν οι απόψεις του ναυάρχου Salim Dervisoglu πρώην αρχηγού των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων, ο οποίος σε συνέντευξή του σε τουρκικό thinktank[]  (ΒΙLGΕSΑΜ) τον Απρίλιο του 2011 ανέφερε τα εξής: «Όταν αναφερόμαστε στις ένοπλες δυνάμεις δεν πρέπει αμέσως να σκεπτόμαστε την ένοπλη σύρραξη, διότι η μεγαλύτερη χρησιμότητά τους είναι η αποτροπή. Οι ένοπλες δυνάμεις, συμμετέχοντας σε συμμαχικούς συνασπισμούς, συμβάλλουν σημαντικά στις διεθνείς σχέσεις. Ως πρόσφατο παράδειγμα αναφέρω τη Λιβύη: στείλαμε 4 πολεμικά πλοία, ένα πλοίο υποστηρίξεως και ένα υποβρύχιο, πραγματοποιώντας επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας, εκκένωσης πληθυσμού, έρευνας-διάσωσης κ.λπ. με σκοπό να αποκτήσει η χώρα μας μεγαλύτερη προβολή και γόητρο. Οι ναυτικές μας δυνάμεις σε σχέση με τον στρατό και την πολεμική αεροπορία έχουν ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό: κατά την ειρηνική περίοδο είναι πολύ σημαντικές διότι με την επίδειξη της τουρκικής σημαίας στα λιμάνια διαφόρων χωρών που επισκέπτονται αλλά και στα δρομολόγια που ακολουθούν προβάλλουν την ισχύ της χώρας μας. Οι ναυτικές δυνάμεις αναπτύσσουν δραστηριότητες για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όπως, επιχειρούν συνεχώς στις ανοικτές θάλασσες και επιδεικνύουν, με την παρουσία τους στις περιοχές των κρίσεων, τη στρατιωτική ισχύ της Τουρκίας…. Ο στρατός ξηράς αποτελεί μια δύναμη που διαφυλάττει την άμυνα, τα κυριαρχικά δικαιώματα και την εσωτερική ασφάλεια της χώρας μας. Η πολεμική αεροπορία, σε διεθνές επίπεδο, πραγματοποιεί επιχειρήσεις στο διεθνή εναέριο χώρο και στις ανοικτές θάλασσες, ωστόσο όμως για μικρό χρονικό διάστημα. Επομένως μόνο οι ναυτικές δυνάμεις δύνανται να επιχειρούν επί μακρόν και σε πολύ μεγάλες αποστάσεις… Τα τελευταία 50 χρόνια και ειδικά μετά την ένταξή μας στο ΝΑΤΟ, αποκτήσαμε μεγάλο αριθμό πολεμικών πλοίων, εκσυγχρονίσαμε τον στόλο μας, επαγγελματοποιήσαμε το προσωπικό και αναβαθμίσαμε την εκπαίδευση του κ.λπ. Στην επίλυση των προβλημάτων του Αιγαίου οι ναυτικές μας δυνάμεις αποτέλεσαν το σημαντικότερο μέσο. Παρόλο που στο παρελθόν βιώσαμε περιόδους πολύ έντονης κρίσης, η ναυτική μας ισχύς ήταν ένας από τους παράγοντες που δεν δημιουργήθηκε μια σοβαρή σύγκρουση μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδος… Ο στόλος των υποβρυχίων μας έχει μεγάλη ισχύ και το προσωπικό του είναι πολύ καλά εκπαιδευμένο και ικανό. Η Τουρκία διαθέτει έναν ισχυρό ναρκαλιευτικό στόλο στη ναυτική βάση του Εrdek, που δημιουργήθηκε πρόσφατα (σ.σ. ευρίσκεται στη θάλασσα του Μαρμαρά), με πολύ σύγχρονα ναρκαλιευτικά και ναρκοθηρευτικά πλοία… Όταν αναφερόμαστε στη ναυτική ισχύ δεν πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο τις ένοπλες δυνάμεις, αλλά το σύνολο της ναυτικής μας πολιτικής, της ναυπήγησης πλοίων, της αλιείας και ναυτιλίας του έθνους… Η αμφίβια δύναμη των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων ίσως είναι η μεγαλύτερη της Μεσογείου. Διαθέτουμε μια Ταξιαρχία Πεζοναυτών και τα απαραίτητα αποβατικά και αρματαγωγά πλοία για να τη μεταφέρουν. Επίσης, υπάρχει σε εξέλιξη το πρόγραμμα ναυπήγησης του πλοίου LSD, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει ένα τάγμα πεζοναυτών με τον εξοπλισμό του και 7-9 ελικόπτερα. Ως εκ τούτου, οι ναυτικές μας δυνάμεις διαθέτουν μια επιχειρησιακή δύναμη που μπορεί να συμμετάσχει σε εθνικές και συμμαχικές επιχειρήσεις σε μεγάλες αποστάσεις… Η Τουρκία δίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στη δημιουργία ναυτικών βάσεων. Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ναυτική βάση του Αksaz, απ’ όπου μπορούμε να φθάσουμε στις ανοικτές θάλασσες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εν γένει, υπάρχει μια συνεχής δραστηριότητα στο θέμα των βάσεων. Κατόπιν των παραπάνω, διαπιστώνουμε ότι οι τουρκικές ναυτικές δυνάμεις έχουν την ικανότητα να καλύψουν τις ανάγκες της Τουρκίας, όπως π.χ. η διαφύλαξη της σταθερότητας στην περιοχή μας, η προάσπιση των εθνικών μας συμφερόντων στη Μεσόγειο ή ακόμη εάν αποσκοπούμε σε μια ηγετική θέση στη Ευρωπαϊκή Ένωση ως μέλος αυτής… Πρέπει να προγραμματίσουμε την απόκτηση αεροπλανοφόρου για τους εξής λόγους: 
Πρώτον, αυτό θα εξασφαλίσει πολύ μεγάλο γόητρο στις ναυτικές μας δυνάμεις, οι οποίες αποτελούν βασικό μέσο υποστήριξης της εξωτερικής μας πολιτικής. 
Δεύτερον, θα μειωθούν οι επιχειρησιακές δαπάνες δεδομένου ότι το αεροπλανοφόρο θα μεταφέρει αεροσκάφη κάθετης απονήωσης και ελικόπτερα. 
Τρίτον, ένα αεροπλανοφόρο 14.000 τόνων, όπως της Ταϋλάνδης, μαζί με τις φρεγάτες που θα το συνοδεύουν θα αποτελούν μία ναυτική δύναμη που θα έχει το δικαίωμα λόγου και την ικανότητα ανάληψης διοικήσεως στα πλαίσια συμμαχικών δυνάμεων… Μια ναυτική δύναμη υποστηρίζεται με τη δημιουργία βάσεων και τον ανεφοδιασμό στη θάλασσα. Πέραν τούτου, δεν είναι δυνατόν τον 21ο αιώνα να διεξαχθεί μια ναυτική επιχείρηση χωρίς την απαραίτητη αεροπορική υποστήριξη. Φυσικά, θα πρέπει τα μέσα της αεροπορικής υποστήριξης, συμπεριλαμβανομένων και των μαχητικών αεροσκαφών, να ανήκουν οργανικά στις ναυτικές δυνάμεις. Τούτο όμως έχει άμεση εξάρτηση από την οικονομική κατάσταση… Η Μεσόγειος είναι μια θάλασσα ιδιαίτερης σημασίας για την Τουρκία. Εκτός από την πολιτική και εμπορική της αξία, σημαντική είναι η ασφάλεια των θαλασσίων διαδρόμων και ο έλεγχος της θαλάσσιας κυκλοφορίας λόγω της μεταφοράς των προϊόντων ενέργειας…» 

Θέλει να εισέλθει στο κλαμπ των «οκτώ»
Το θέμα της απόκτησης αεροπλανοφόρου από την Τουρκία δεν είναι κάτι καινούργιο. Συγκεκριμένα:
-Στις 14-10-1995 το τουρκικό περιοδικό Αksiyon σε άρθρο του με τίτλο: «Η Τουρκία υποχρεούται να αποκτήσει αεροπλανοφόρο» γνωστοποίησε ότι η Διοίκηση των Τουρκικών Ναυτικών Δυνάμεων συνέταξε μια έκθεση προκειμένου ο τουρκικός στόλος να αποκτήσει ένα αεροπλανοφόρο εν όψει των συνεχώς μεταβαλλόμενων διεθνών συνθηκών ασφαλείας και του δόγματος θαλασσίων επιχειρήσεων εναντίον της Ελλάδος. 
-Στις 13-4-1998 η τουρκική εφημερίδα Μilliyetσε άρθρο της ανέφερε τα εξής: «Πιστεύεται ότι σύντομα η Τουρκία θα περιλαμβάνεται μεταξύ των 8 χωρών που αποτελούν το κλαμπ των χωρών που διαθέτουν αεροπλανοφόρα. Ένα αεροπλανοφόρο χαμηλού κόστους 10.000-15.000 τόνων θα προσδώσει στη χώρα που το διαθέτει μια μεγάλη ισχύ, θα εξασφαλίσει την επίδειξη της σημαίας του στόλου της στις ανοικτές θάλασσες, θα της εξασφαλίσει μια θέση μεταξύ των μεγάλων κρατών, ο λόγος της θα ακούγεται από τη διεθνή κοινότητα, θα αυξηθεί η εκτίμησή της και θα λαμβάνονται υπόψη οι θέσεις της.» ----Στις 3-4-2011 ο υποδιευθυντής της Γενικής Διεύθυνσης Ναυπηγείων του Τουρκικού υφυπουργείου Ναυτιλίας Μustafa Κizilkaya, σχετικά με τις δυνατότητες της Τουρκίας να ναυπηγήσει αεροπλανοφόρο, ανέφερε τα εξής: «Μέχρι το 2003 στην Τουρκία υπήρχαν 37 ναυπηγεία, ενώ τώρα υπάρχουν 70. Εάν συνυπολογίσουμε και τα 56 ναυπηγεία που κατασκευάζονται, τότε ο συνολικός αριθμός τους θα ανέλθει στα 126. Με την επάρκεια που διαθέτουμε σε εργατικό δυναμικό και σε ικανότητες στον τομέα της ναυπήγησης πλοίων θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε αεροπλανοφόρο. Απλώς περιμένουμε το πρόγραμμα (σ.σ. εννοεί την επίσημη εξαγγελία απόκτησης αεροπλανοφόρου). Παγκοσμίως υπάρχουν 23 αεροπλανοφόρα, ενώ σχεδιάζεται η ναυπήγηση 6 επιπλέον. Τα πιο μεγάλα πλοία έχουν μήκος 300 μ. και πλάτος 50 μ. Η δεξαμενή του στρατιωτικού ναυπηγείου μας στο Ρenkikτης Κωνσταντινούπολης έχει μήκος 300 μ. και πλάτος 70 μ. Στα ναυπηγεία μας στην Καλλίπολη συνεχίζονται τα έργα κατασκευής δύο δεξαμενών που θα έχουν μήκος 440 μ. και πλάτος 76 μ. Επιπλέον, ο ναυπηγικός τομέας, ο οποίος διαθέτει την τεχνολογία και τη δυναμική να κατασκευάσει αεροπλανοφόρο, μέχρι σήμερα πραγματοποίησε τη ναυπήγηση για αμυντικούς σκοπούς, αξίας 980 εκατ. Τ.Λ., δύο πλοίων της ακτοφυλακής μήκους 35,5 μ., δύο ταχέων σκαφών μήκους 35,5 μ., έξι σκαφών περιπολίας και τεσσάρων σκαφών της ακτοφυλακής. Ο τομέας της τουρκικής ναυτιλίας στο σημείο που έφθασε, δεν περιορίζεται μόνο σ’ αυτά τα πλοία.» -Στις 7-5-2011 η τουρκική εφημερίδα Sabah δημοσίευσε συνέντευξη τού επικεφαλής στο υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας Μurad Βayar, ο οποίος ανέφερε τα εξής: «…Προκειμένου η Τουρκία να γίνει μια ισχυρή περιφερειακή δύναμη δεν έχει σημασία εάν έχει τη δυνατότητα να ναυπηγήσει αεροπλανοφόρο, αλλά εάν υπάρχει η ανάγκη απόκτησής του, δεδομένου ότι: - Το κόστος απόκτησης του είναι πολύ υψηλό. -Απαιτούνται ειδικές στρατιωτικές εγκαταστάσεις συντήρησής του. 

Επίδειξη ισχύος στην Ανατολική Μεσόγειο Οι κύριες επιχειρησιακές περιοχές της τουρκικής ναυτικής και αεροπορικής ισχύος είναι το Αιγαίο, η Μαύρη Θάλασσα και η Μεσόγειος. Ειδικότερα δε, για το κενό που υποτίθεται ότι δημιουργεί η έλλειψη αεροπλανοφόρου στις περιοχές αυτές, θα πρέπει να τονισθεί ότι αυτό καλύπτεται από τα 7 αεροσκάφη ΚΤC-135R εναερίου ανεφοδιασμού που διαθέτουν οι τουρκικές αεροπορικές δυνάμεις. Συγχρόνως, θα πρέπει να επισημανθεί ο προβληματισμός του Μurat Βayar (σ.σ. θεωρείται ένας από τους στενούς συνεργάτες του Ερντογάν) για το εάν υφίσταται η αναγκαιότητα απόκτησης αεροπλανοφόρου, ο οποίος απ’ ό,τι φαίνεται δεν ασπάζεται πλήρως τις απόψεις των Τούρκων ναυάρχων. Αν βέβαια στους προβληματισμούς του Βayar προστεθεί και ο χρόνος επιχειρησιακής διαθεσιμότητας του αεροπλανοφόρου, μετά από 6-7 χρόνια, οπότε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα έχει διαγραφεί και το μέλλον των εξελίξεων στην Ανατολική Μεσόγειο, τότε η απόκτηση ενός πλοίου της κατηγορίας αυτής από τις τουρκικές ναυτικές δυνάμεις πιθανόν να είναι ετεροχρονισμένη. Όμως, η αναφορά του θέματος απόκτησης αεροπλανοφόρου, από τον νυν και έναν πρώην αρχηγό των τουρκικών ναυτικών δυνάμεων, ένα υψηλόβαθμο στέλεχος του τουρκικού υφυπουργείου Ναυτιλίας και τον επικεφαλής του υφυπουργείου Αμυντικής Βιομηχανίας θα πρέπει να αποτελεί αντικείμενο συνεχούς και ψύχραιμης παρακολούθησης χωρίς υπερβολές. 
Τέλος, θα πρέπει να συνυπολογισθεί το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αγγλία, η Γερμανία, η Ρωσία, η Γαλλία και η Ιταλία θα αντιμετωπίσουν αρνητικά μια τέτοια κίνηση των Τούρκων διότι θα αισθανθούν ότι μειώνεται και κατ’ επέκταση απειλείται η ισχύς τους στη Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή και στη Βόρειο Αφρική, δεδομένου ότι η Τουρκία τα τελευταία χρόνια καταδεικνύει μια αλαζονική συμπεριφορά επέκτασης της πολιτικής, πολιτιστικής, οικονομικής και στρατιωτικής της επιρροής στις εν λόγω περιοχές. 

Σε ρόλο περιφερειάρχη
Στις 27-2-2012 η τουρκική εφημερίδα Radikalαναδημοσίευσε άρθρο της εφημερίδας Τakvim, όπου ο Αμερικανός δημοσιογράφος Seymour Ηersh γνωστοποίησε ότι: «…Μετά το 2007 η Τουρκία εισήλθε σε μία νέα τροχιά και έχει λόγο σε περιφερειακό επίπεδο. Η Τουρκία που αποτελεί μια περιφερειακή δύναμη, έκανε πολύ σημαντικά βήματα στον στρατιωτικό τομέα για να γίνει μια παγκόσμια δύναμη. Η μόνη αδυναμία της είναι ότι δεν διαθέτει αεροπλανοφόρο, όμως δραστηριοποιήθηκε για να το αποκτήσει.». Επίσης, ο Ηersh ανέφερε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Αγγλία, η Γερμανία, η Ρωσία, η Γαλλία και η Ιταλία είναι πολύ ενοχλημένες διότι η Τουρκία έχει λόγο σε περιφερειακό επίπεδο και ότι το επόμενο έτος θα είναι πολύ κρίσιμο διότι θα διαγραφεί το μέλλον των χωρών για τα επόμενα τριάντα χρόνια.
 

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Ο Χάρρυ Κλυνν απαντά στην πρόταση Μπουτάρη για Τούρκικη μετονομασία των οδών της πόλεως, προτείνοντας μετονομασία του …Μπουτάρη!! « www.olympia.gr

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Μαρτίου 5, 2012
Tου Χάρρυ Κλυν:
Αγαπητέ Δήμαρχε της Θεσσαλονίκης, με όλο το θάρρος θα πρότεινα
Η Λεωφόρος Νίκης να μετονομαστεί Καφενέ ταπί παζάρ…
Η Τσιμισκή σε Σεφτέ γιοκ καλτερίμ…
Η Βασ. Όλγας σε Τσουτσού Χανούμ ντοβλέτ…
Η πλατεία Αριστοτέλους σε Φερετζέ ασκέρ μαχαλά…
Το Δημαρχείο σε Νταχτιρντί τσουτσού Οντά…
Και το γραφείο δημάρχου σε Καραγκιόζ μπερντέ…
Και αν μου επιτρέπετε, θα σας πρότεινα να αλλάζατε και το όνομά σας από Γιάννης Μπουτάρης  σε… Σιχτιρ Χαϊβάν Πασσά
Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ…

Ο Τσουκάτος στρατηγός του Βενιζέλου

Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Aκέφαλη η πατριωτική πλειονότητα


Aκέφαλη η πατριωτικη πλειονότητα Tου χρηστου ΓιανναραAν από τις επερχόμενες εκλογές προκύψει πρωθυπουργός ο κ. Aντώνης Σαμαράς, θα είναι ο τέταρτος, σε συνεχή διαδοχή, κυβερνήτης της χώρας (μετά από τους K. Σημίτη, K. Kαραμανλή και Γ. A. Παπανδρέου) δίχως κοινωνική σταδιοδρομία άλλη έξω από την επαγγελματική πολιτική. Mπορεί κάποιοι από τους τέσσερις να εργάστηκαν για μικρό διάστημα σε διαφορετικές βιοποριστικές απασχολήσεις, αλλά δεν σταδιοδρόμησαν εκεί, οι ικανότητες και τα προσόντα τους δεν δοκιμάστηκαν στον....... κοινωνικό στίβο, δεν ήταν αυτός που τους ανέδειξε ικανούς για μπροστάρηδες στο πολιτικό πεδίο.Θα μου επιτραπεί να θυμίσω μερικούς καίριους αφορισμούς του Hans Magnus Enzensberger, από το βιβλίο του «Πολιτική και πολιτισμός» (Eκδόσεις Scripta): «O επαγγελματίας πολιτικός (σήμερα) είναι, κατά κανόνα, ένας άνθρωπος χωρίς κανένα επάγγελμα... Δεν θα ήταν κακεντρέχεια να ισχυριστεί κανείς ότι η πολιτική (στις μέρες μας) συνιστά την άρνηση κάθε σοβαρής επαγγελματικής απασχόλησης... Mε συνέπεια την πλήρη κοινωνική περιθωριοποίηση του πολιτικού... Oσο υψηλότερα ανέρχεται στην κομματική ιεραρχία, τόσο ριζικότερα κόβονται οι σχέσεις του με την κοινωνία... Δεν του επιτρέπεται να μείνει ούτε στιγμή μόνος, ενώ ταυτόχρονα αποκλείεται από κάθε φυσιολογική ανθρώπινη επικοινωνία...... Aπό αυτή την κοινωνική απομόνωση προκύπτει η απώλεια αίσθησης της πραγματικότητας που χαρακτηρίζει τους πολιτικούς – ανεξάρτητα από τις διανοητικές του ικανότητες ο πολιτικός είναι, κατά κανόνα, ο τελευταίος που κατανοεί τι συμβαίνει στην κοινωνία... Eίναι συνεχώς απομονωμένος αλλά ποτέ μόνος, σφαίρα ιδιωτικού βίου δεν υφίσταται... Γι’ αυτό και η παραμορφωμένη γλώσσα που μιλάνε οι πολιτικοί – απώλεια επαφής με την πραγματικότητα και απώλεια της γλώσσας είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος».Aυτά ο Enzensberger. Aλλά θυμάμαι και ένα ευγενικό τηλεφώνημα που είχα κάποτε δεχθεί από βουλευτή της N. Δ., ύστερα από επιφυλλίδα έντονα κριτική για τον τότε πρωθυπουργό, K. Kαραμανλή τον βραχύ: «Πώς είναι δυνατό, μου είπε ο βουλευτής, να περιμένατε δυναμισμό μεταρρυθμίσεων, καινοτομιών και τόλμη διακινδύνευσης από έναν άνθρωπο που δεν χρειάστηκε ποτέ στη ζωή του να παλέψει για τίποτα. Που κάθε πρωί ξυπνάει ξέροντας ότι έχει κερδίσει τον πρώτο λαχνό του λαχείου».Aυτό το τρομακτικό (στην κυριολεξία) δεδομένο ισχύει, με ασήμαντες παραλλαγές, και για τους τρεις προηγηθέντες πρωθυπουργούς, όπως και για τον τώρα προαλειφόμενο: Γεννήθηκαν, περίπου προορισμένοι να γίνουν πρωθυπουργοί. Kαι μάλιστα συγκεκριμένου τύπου ή υποδείγματος: «μπαλκονάτοι». Iσως ο K. Σημίτης να έδωσε αρχικά την εντύπωση ότι δεν τον ενδιαφέρει να εντυπωσιάζει από το μπαλκόνι και προτιμάει την επιτελική δουλειά με σοβαρούς και ικανούς συνεργάτες. Σύντομα όμως αποδείχτηκε αυτή η αρχική του εικόνα συμπτωματική. Tο πρότυπο που και αυτόν γοήτευε ήταν το παπανδρεϊκό – άρχισε και αυτός να σείει υψωμένη γροθίτσα τσιρίζοντας εκείνα τα δάνεια και πλαστά «συντρόφισσες», «σύντροφοι», ανυποψίαστος για το κωμικό της εικόνας.Tον τύπο του μπαλκονάτου αρχηγού ζήλωσε εξαρχής ολοφάνερα και ο A. Σαμαράς. Tου χαρίστηκαν όλα νωρίς: 38 χρονών υπουργός Oικονομικών και υπουργός Eξωτερικών, 42 χρονών αρχηγός της «Πολιτικής Aνοιξης» (υπέροχο όνομα για κόμμα) και γενναία η σύγκρουσή του με τον Kων. Mητσοτάκη, συμβολική φιγούρα του παλαιοκομματισμού και της εγωπάθειας. Oλα έδειχναν ότι κάτι καινούργιο μπορούσε να επενδυθεί στο πρόσωπο του Σαμαρά. Mα η διάψευση ήταν άμεση και παταγώδης: Στην πρώτη κιόλας ομιλία του, όταν σε φίνο μοντέρνο ντεκόρ εξάγγειλε την ίδρυση της «Aνοιξης», όλα έδειχναν ότι το καινούργιο, το ανυπότακτο στις φθαρμένες συμβάσεις, του ήταν απρόσιτο. Πρότυπό του το μπαλκονάτο στερεότυπο, χωρίς καν το ταλέντο να εντυπωσιάζει. Λόγος ξύλινος, τετριμμένος, θρίαμβος της κοινοτοπίας. Ως σήμερα ακόμα χειρονομεί πάνω στην όποια έδρα με κινήσεις σπασμωδικές, τάχα νευρώδεις και αποφασιστικές, μιλάει σε πρώτο ενικό θέλοντας να δείξει ηγέτης («διαπραγματεύτηκα», «δεν θα ανεχθώ») χωρίς να αντιλαμβάνεται πόσο θλιβερά εκτίθεται.Δεν έχει το ηγετικό χάρισμα να διαβλέψει το καινούργιο: Ποια γοητεία ακαταμάχητη θα ασκούσε ένα ριζικά διαφορετικό είδος πολιτικού λόγου. Γυμνού από κάθε στόμφο, παραιτημένου από την ένταση του δήθεν πάθους. Πολιτικός λόγος δημόσιος, με την απλότητα και προσήνεια του ιδιωτικού. Oπως κουβεντιάζουν οι άνθρωποι όταν τους ενδιαφέρει αυτό που έχουν να πουν και όχι οι εντυπώσεις που θα προκαλέσουν. Kυρίως, με την ταπεινότητα να ομολογούν και να αναλύουν τα σφάλματά τους, τις αποτυχίες τους. Eπιμένοντας σε στόχους που αξίζουν να τους παλέψει μια κοινωνία, με τόλμη, πείσμα και θυσίες.Mπορεί και ο A. Σαμαράς να γεννήθηκε προορισμένος για πρωθυπουργός, αλλά αποδείχθηκε παγιδευμένος έγκαιρα στο κυρίαρχο αρτηριοσκληρωτικό καλούπι του παλαιοκομματισμού. Δεν υπάρχουν ερείσματα για να ελπίσουμε κάτι καινούργιο από τον A. Σαμαρά. Ως υπουργός (Oικονομικών, Eξωτερικών, Πολιτισμού) ήταν τόσο κοινότοπος όσο οποιοσδήποτε μετριότατος ομόλογός του. Δεν τόλμησε ποτέ το διαφορετικό, το καινοτόμο, κάποιο δείγμα ανακαινιστικής διακινδύνευσης, δημιουργικής φαντασίας, ταλέντου στρατηγικών σχεδιασμών. Eζησε τα ολέθρια σφάλματα του προκατόχου του αρχηγού στη N. Δ. και όμως τα αναπαράγει από την πρώτη στιγμή, ωσάν θεληματικά να αυτοκτονεί: Oι ίδιοι χιλιοφθαρμένοι, ανίκανοι και φαύλοι στο κομματικό προσκήνιο, το πιο αποκρουστικό δείγμα παλαιοκομματισμού στη Γενική Γραμματεία, προκλητικής φτήνιας επιλογές υποψηφίων στις εκλογές Tοπικής Aυτοδιοίκησης, τα κομματικά γραφεία πάντοτε αρένα αλληλομαχαιρωμάτων και μικρονοϊκών αντιπαλοτήτων. Iδια θανατερή απουσία κοινωνικών στοχεύσεων, καίριων μεταρρυθμιστικών προτάσεων, τόλμης για ριζική ανάταξη της κομματικής λειτουργίας.Eστω αυτή την έσχατη ώρα, μόλις δυο μήνες πριν από τις κρίσιμες, όσο ποτέ άλλοτε, εκλογές, ας αφυπνιστούν κάποιοι ζωντανοί στο πεθαμένο κομματικό απολειφάδι της πατριωτικής πλειονότητας του ελληνικού λαού. Eνα Διευθυντήριο σωσμένων από τη λοβοτομή της κομματικής μικρόνοιας να θέσει «υπό επιτροπείαν» τη δέσμια στα τετριμμένα ηγεσία. Nα σώσει την οικονομία, την πολιτική και το κράτος αφυπνίζοντας τους Eλληνες στη δημιουργική τους ετερότητα. Oχι με ρητορικές κενολογίες, αλλά με έμπρακτους τρόπους ελληνικής μετοχής στην πάλη των ευρωπαϊκών κοινωνιών να βγούν από το αδιέξοδο της ιστορικο-υλιστικής μονοτροπίας. Αναρτήθηκε από kafeneio στις 3/18/2012 07:47:00 μμ Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Μοιραστείτε το στο TwitterΜοιραστείτε το στο Facebook 

ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝΕ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΗΝΕΤΕ ΑΓΩΝΑΣ!!! ...
Η Λιάνα Κανέλλη, πριν κάποιες μέρες, έβγαλε στην δημοσιότητα και παρέδωσε στην Βουλή μια λίστα 1.200 ατόμων, οι οποίοι έχουν κερδίσει υπέρογκα ποσά στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.
Στον κατάλογο, φέρονται να βρίσκονται πολλοί άνθρωποι του ποδοσφαίρου και μάλιστα, η γνωστή δημοσιογράφος έκανε ειδική αναφορά στον επικεφαλής της Θύρας 7. Ο επικεφαλής της Θύρας 7 Τάκης Τσουκαλάς φέρεται ότι έχει κερδίσει 5,7 εκ. ευρώ, ενώ επίσης στη λίστα περιλαμβάνονται παράγοντες του ποδοσφαίρου, διαιτητές, προπονητές, ποδοσφαιριστές, επιχειρηματίες, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ και άνθρωποι της νύχτας. Στον κατάλογο, μάλιστα, δεν εμφανίζονται μόνο τα συγκεκριμένα πρόσωπα, αλλά και τα μέλη των οικογενειών τους.

Τα 1.200 αυτά άτομα κέρδισαν συνολικά, από το 2002 έως το 2005, 186 δισεκατομμύρια δραχμές, χάρη σε παρεμβάσεις στο λογισμικό του ΟΠΑΠ, το οποίο ανήκει στην Ιντραλότ του Σωκράτη Κόκκαλη, μετά τη διεξαγωγή των αγώνων, ενώ όπως έγινε γνωστό υπήρξε παίκτης που αποκόμισε οικονομικά οφέλη της τάξης των 900 εκατομμυρίων δραχμών, μέσα σε έναν μόλις χρόνο. Γυναίκα ατόμου επίσης, που είναι συνεργάτης της Ιντραλότ και έχει άμεση σχέση με τα αθλητικά δρώμενα, κέρδισε μέσα
σε μια διετία 11 εκ ευρώ.

Όσον αφορά την έρευνα για παρόμοιες υποθέσεις, αυτή έχει ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2004!!!

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ» . ΕΙΝΑΙ «ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΙΟ ΚΟΚΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ» !!!

O φιλος Robin Williams !

Imagecid:1.2737073489@web29805.mail.ird.yahoo.com                                       
 
«Στην Αγγλία για παράδειγμα, δεν πήγα πουθενά. Τι να δω; Το παλάτι του Μπάκιγχαμ;  Δεν με νοιάζει. Όπως κι αν πάω στην Γερμανία, δεν θα πάω να δω το Τείχος του Βερολίνου.
 
Ωστόσο, τη Δήλο, τον Παρθενώνα και τις Μυκήνες δεν μπορείς να τις αγνοήσεις.
«Τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν συνεχώς για όλους. Αυτό που δεν αλλάει είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σας. Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι ακόμα εκεί για να θυμίζει ότι η πρόοδος και η ακμή μπορούν να επιστρέψουν», δήλωσε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα
«Πρώτο Θέμα» ο διάσημος κωμικός Robin Williams, κάνοντας μας όλους πραγματικά υπερήφανους!


Christos Failadis
Press & Communication Counsellor

Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό: Δεν πουλάμε, χαρίζουμε... τρέξτε να προλάβετε οικόπεδα σε Σαλαμίνα, Αίγινα, Λέρο, Πόρο, Πέραμα και Βοτανικό!

 

Μετά την κυριακάτικη απροκάλυπτη επίδειξη της ακίνητης περιουσίας του ΠΝ στους μεγαλοπαράγοντες της χώρας, μνηστήρες της Πηνελόπης, (δημάρχους και βουλευτές της περιοχής) στον Άγιο Γεώργιο Σαλαμίνας, δημοσιεύουμε νωρίτερα από ότι είχαμε προγραμματίσει το σχέδιο που συνέταξε το ΓΕΝ για να "απαλλαχθεί από τα βάρη" των ιδιόκτητων εκτάσεων του, κατόπιν εντολών της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ώστε να ευφρανθεί από την (αχρείαστη) θυσία της Ιφιγένειας και να έλθει ο ούριος άνεμος της οικονομίας, το κλιμάκιο της Τρόϊκα. Ελπίζουμε να βρεθεί ένας Οδυσσέας να αποκαταστήσει την τάξη στην Ιθάκη του ΠΝ. Τώρα φαίνεται απόλυτα ο ρόλος που δόθηκε στις γραφικές αυτές φιγούρες του θεάτρου σκιών.

Σε τελική ευθεία μπαίνει το σχέδιο ξεπουλήματος της χώρας και αποδιοργάνωσης των ΕΔ. Η απαξίωση των στελεχών έχει τελειώσει επιτυχημένα. Πάμε για άλλα. Η αρχή δεν θα μπορούσε να γίνει από πουθενά αλλού, παρά από το πράσινο ΠΝ. Ο λόγος της βιασύνης είναι το ρεπόρτο που πρέπει να δωθεί στους τροϊκανούς που μας επισκέπτονται. Για όσους δεν θυμούνται η εθνική μας κυριαρχία έχει αρθεί με ευθύνη της κυβέρνησης και την ανοχή του λαού (που σημαίνει ότι δεν φταίνε μόνο αυτοί). Φταίει και όποιος λέει αυτή την καταραμένη φράση του νεοέλληνα που μας έφτασε μέχρι εδώ, "εε και τί να κάνουμε?".

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, επίκεινται σε πρώτη φάση επαίσχυντες παραχωρήσεις περιουσίας του ΠΝ, σύμφωνα με την πρόταση προς το υπουργείο οικονομικών, σε Δημόσιο και Δήμους άνευ αντιτίμου με δικαιολογία την οικονομική κρίση και το κόστος κατοχής και συντήρησης:

1. Σταδιακή παραχώρηση, εντός 4 επομένων ετών, υπολοίπου χώρου Βοτανικού, για την ανέγερση γηπέδου ΠΑΕ Παναθηναϊκός και περίβολου Μουσουλμανικού Τεμένους.

2. Συγχώνευση ΠΟΝ με το ΕΚΕΜΣ και αποδέσμευση χώρου μετά οικήματος στην περιοχή Ασυρμάτου.

3. Συγχώνευση υπηρεσιών Βοτανικού με όμοιες ΣΞ και ΠΑ.

4. Παραχώρηση οικοπεδικών τμημάτων ΚΕ ΠΟΡΟΣ μετά από μελέτη.

5. Παραχώρηση σχεδόν συνόλου ΚΕ ΠΟΡΟΣ (πλην 2 ιστορικών κτιρίων) εντός των επομένων 4 ετών, με την δημιουργία επαγγελματικού ναυτικού και παράλληλη κατάργησης της θητείας. (ως άνωθεν)

6. Κατάργηση Ναυτικών Διοικήσεων και Παραχώρηση ακινήτων και οικοπεδικών τμημάτων στους οικείους Δήμους και το Δημόσιο.

7. Κατάργηση ΓΕΤΕΝ και συγχώνευση με όμοιες μονάδες ΣΞ και ΠΑ στη συμπρωτεύουσα.

8. Παραχώρηση οικοπεδικών τμημάτων Ναυτικού Οχυρού Σκαραμαγκά προς την περιοχή Περάματος στο Δήμο Περάματος.

9. Παραχώρηση ανατολικής πλευράς Ναυτικού Οχυρού Περάματος στο Δήμο Περάματος με σκοπό την αναβάθμιση οδικού δικτύου περιοχής.

10. Παραχώρηση συνόλου Ναυτικού Οχυρού Αίγινας στο Δήμο Αίγινας και το Δημόσιο.

11. Παραχώρηση παλαιού οικισμού Λακκί Λέρου στο Δημόσιο και στο Δήμο Λέρου.

12. Παραχώρηση Νησίδας Αγίου Γεωργίου Σαλαμίνας στο Δημόσιο υπέρ ζεύξης Περάματος – Σαλαμίνας.

13. Παραχώρηση Τριήρους σε θεματικό Πάρκο στις ΗΠΑ λόγω μεγάλου κόστους συντήρησης.


ΑΠΛΑ ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ. ΑΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΣΙΠΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ.

Με όλα όσα χαρίζετε θα μπορούσατε να στεγάσετε και να θρέψετε τον κόσμο του ΠΝ για 1000 χρόνια. Πολυκατοικίες δεν μπορούμε να φτιάξουμε στον Αι Γιώργη και το Πέραμα εμείς? πρέπει να τα φάνε και αυτά οι εθνικοί εργολάβοι γιατί δεν χορταίνουν με τίποτα. Δεν υπάρχει παρά μόνο η υποτέλεια ως κίνητρο για αυτές τις πράξεις. Συνάδελφοι ξεσηκωθείτε. Μας παίρνουν τα ασημικά που είχαμε για τα γεράματα. Η ξεφτίλα στα νιάτα αντέχεται. Στα "τιμημένα" γηρατειά δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις. Ότι έγινε έγινε.

Η τυφλή υπακοή στο αφεντικό που σου δίνει ένα ξεροκόμματο κλεμμένο για να καλύψεις την ματαιοδοξία σου για ένα σπίτι στα προάστια της Αθήνας ή σε ένα νησί (ξέρετε εσείς για ποιους τα λέμε), δεν αποτελεί ιδανικό για τον πολύ κόσμο αλλά μόνο για τα κομματόσκυλα.
Ανακαλέστε τώρα το ξεπούλημα. Δεν βοηθάει την Ελλάδα σε τίποτα. Μόνο τους μεγάλους θα βοηθήσει που θα θησαυρίσουν και πάλι από τα φιλέτα που προσφέρετε. Μια σοβαρή εκμετάλλευση θα ήταν προς όφελος του προσωπικού και του ΠΝ γενικά, αλλά κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να συγκινεί τις ηγεσίες. Όλα για την καρέκλα και εκπλήρωση μάταιων ονείρων μεσήλικων τυχοδιωκτών.

Άρχισε από πιο παλιά αυτό το παραμύθι των παραχωρήσεων με τον Ορέστη που με τον βαψομαλλιά Αντώνη ξέκαναν κάτι καλά φιλέτα καταργώντας τις συνορεύουσες ζώνες και αποχαρακτηρίζωντας ναυτικά οχυρά γύρω από της μονάδες του ΠΝ, πάντα υπό την εποπτεία της κυρίας Σοφίας χάρη των μεγάλων της ψωροκώσταινας με συγκεκριμένο χρώμα και όχι τυχαίο. Έτσι τώρα μπαινοβγαίνουν οι κατσαπλιάδες στη ΣΔΑΜ και δεν παίρνει χαμπάρι κανείς.
Για όνομα του θεού, σταματήστε πριν είναι πολύ αργά ή τουλάχιστον πράξτε για το συμφέρον του ΠΝ και όχι των εργολάβων και κομματαρχών του ΠΑΣΟΚ.
Όσο για την τριήρη, ΑΙΣΧΟΣ. Αυτή σας πείραξε? Το "ηρωικό" ΒΕΛΟΣ σύμβολο του ΑΓΩΝΑ γιατί δεν το δίνουμε για παλιοσίδερα? Ποιό σκάφος αξίζει περισσότερο?