Τετάρτη 27 Μαΐου 2009
Κίνητρα για "πράσινο επιχειρείν"
Ο υπουργός Ανάπτυξης συνεχίζει να ανακοινώνει μέτρα και κίνητρα, τώρα για τη βιομηχανία, και αναρρωτιόμαστε εάν τα μέτρα αυτά εξαγγέλοντα "ερήμην" του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ (!!). Γιατί αν είναι έτσι σύντομα θα ανατραπούν, όπως συνέβη και με τα κίνητρα που ανακοινώθηκαν για τα φωτοβολτϊκά στις στέγες....
Αυτοκριτική Ταγίπ Ερντογάν .......
Ένταση στην Εθνοσυνέλευση για την αυτοκριτική Ερντογάν «Ευκαιρία για αλλαγή», λένε οι αναλυτές
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τρίτη 26 Μαΐου 2009
Στο τουρκικό Κοινοβούλιο μεταφέρεται η συζήτηση γύρω από τον θόρυβο που προκάλεσε η δήλωση του πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν ότι «οι εκδιώξεις των μειονοτήτων ήταν φασιστικές».
«Είναι φασιστικό κράτος η Τουρκική Δημοκρατία;» είναι το ερώτημα που θέτει στη Βουλή η Τζανάρ Αριτμάν, βουλευτής του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος, αμφισβητώντας τους διωγμούς των Ελλήνων της Πόλης.
«Πότε και ποιας εθνικής ταυτότητας πολίτες εκδιώχθηκαν στην ιστορία της Τουρκίας;», ρωτά η βουλευτής της αντιπολίτευσης, αφήνοντας να εννοηθεί μάλιστα πως εκείνοι που εγκατέλειψαν την Τουρκία ήταν τουρκικής εθνικής ταυτότητας και όχι Ρωμιοί.
Η δήλωση του πρωθυπουργού, η οποία χαρακτηρίστηκε από διανοουμένους και πολιτικούς αναλυτές ως «ιστορική αυτοκριτική», προκαλεί νέα ρήξη με την αντιπολίτευση. «Ελπίζω η αντιπολίτευση να συνεχίσει μέχρι τέλους τη συζήτηση για να στριμώξει τον Ερντογάν, καθώς αν κάνει πίσω και δεν συνεχίσει τις δηλώσεις της εναντίον των μειονοτήτων, τότε η συζήτηση θα τερματιστεί εδώ και θα χαθεί η ευκαιρία για αλλαγή στην Τουρκία. Χρειάζεται συζήτηση για να λυτρωθεί η Τουρκία από τα ταμπού της και τους φόβους της», σχολιάζει ο Μενσούρ Ακγκιούν του Τουρκικού Ιδρύματος Οικονομικών Μελετών (ΤΕSΕV). Οι περισσότεροι αναλυτές αλλά και μέλη των μειονοτήτων της Τουρκίας καλωσορίζουν τις δηλώσεις του Ταγίπ Ερντογάν. «Αυτή η στάση θα φέρει θετικά αποτελέσματα. Η έννοια του πολίτη στην Τουρκία πρέπει να αλλάξει ριζικά και να απαλλαχθεί από την εθνική ταυτότητα», σχολιάζει ο Αρμένιος δημοσιογράφος, επικεφαλής της εφημερίδας «Άγος» Ετιέν Μεχτσουπιάν. Ο Λάκης Βίγκας, μέλος του συμβουλίου εκπροσώπησης μειονοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Βακουφίων της Τουρκίας, δηλώνει ότι τα μέλη της ελληνικής κοινότητας στην Τουρκία, αν και πιστεύουν ότι οι δηλώσεις του πρωθυπουργού είναι σημαντικές, περιμένουν να δουν ουσιαστικά αποτελέσματα για να πειστούν. Ο πρόεδρος της τουρκοεβραϊκής κοινότητας Σίλβιο Οβάντιο ανέφερε ότι αυτή η δήλωση χαροποίησε όλους ανεξαρτήτως θρησκεύματος, υπενθυμίζοντας ότι κάποτε οι Εβραίοι στην Τουρκία αριθμούσαν 60.000, ενώ σήμερα αριθμούν μόνο 20.000.
«Περιμένουμε και πράξεις»
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Αριστοτελία Πελώνη
ΠΡΑΞΕΙΣ, εκτός από λόγια, περιμένει η Αθήνα ύστερα από την αυτοκριτική της Τουρκίας διά στόματος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Η νέα απόπειρα να αντιμετωπιστεί το σκοτεινό παρελθόν της Τουρκίας δεν είναι, σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, άσχετη με το γεγονός ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός «ξαναβρίσκει την προοδευτική του διάθεση», εν όψει μάλιστα της αξιολόγησης της ευρωπαϊκής πορείας της Τουρκίας τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Παρότι οι ίδιες πηγές σημειώνουν πως οι δηλώσεις έγιναν για εσωτερική κατανάλωση (σ.σ. ο κ. Ερντογάν απάντησε σε σχόλια του εθνικιστικού κόμματος ότι οι Εβραίοι έχουν προβεί σε πολλές επενδύσεις στην Τουρκία), δεν θεωρούν αυτή τη «σπάνια» αυτοκριτική ανεξάρτητη από την επίθεση φιλίας, τουλάχιστον σε επίπεδο ρητορικής, που κάνει τις τελευταίες εβδομάδες η Άγκυρα προς την Αθήνα. Σε αυτό συμβάλλει και το ότι η Ελλάδα είναι από τις λίγες χώρες που εξακολουθούν να υποστηρίζουν την πλήρη ένταξη της Τουρκίας στην Ε.Ε. «Η συγγνώμη είναι ευπρόσδεκτη», εκτιμούν στην Αθήνα, «αλλά δεν σημαίνει και πολλά αν δε συνοδευθεί από ενέργειες ηθικής και οικονομικής αποζημίωσης όσων επλήγησαν από αυτές τις πολιτικές του τουρκικού κράτους».
Χθες η κυρία Μπακογιάννη, μιλώντας στο Συνέδριο του «Εconomist», έστειλε μήνυμα τόσο προς την Τουρκία όσο και προς την ΠΓΔΜ για «πλήρη συμμόρφωση για πλήρη ένταξη». Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο οποίος κάλεσε την Τουρκία να προχωρήσει στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις θρησκευτικές ελευθερίες και να σταματήσει την έκνομη δραστηριότητά της στο Αιγαίο.
Δευτέρα 25 Μαΐου 2009
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΟ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ -ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟ
Η απαξίωση της εργασίας , το νέο κοινωνικό ζήτημα
Στην καθημερινή της Κυριακής 24 Μαϊου 2009 άρθρο του κου Χρυσοχοϊδη με το παραπάνω θέμα . Η απαξίωση της εργασίας γίνεται από την πρόοδο της τεχνολογίας . Δεν έχει καμία σχέση ο νεοφιλελευθερισμός . Την δεκαετία του 60 μια αυτοκινητοβιομηχανία για να παράγει 600000 αυτοκίνητα τον χρόνο χρειαζόταν 12000 εργάτες ,σήμερα η ίδια αυτοκινητοβιομηχανία χρειάζεται 2000 υπαλλήλους χειριστές αυτοματοποιημένων μηχανημάτων που απαρτίζουν την γραμμή παραγωγής . Τα μηχανουργεία είχαν πληθώρα από τορναδόρους εφαρμοστές για να χειρίζονται τόρνους ,φρέζες ,τρυπάνια και να συναρμολογούν με επίπονη εργασία μηχανήματα καλούπια κ.λ.π . Ήταν η βαριά βιομηχανία και οι τορναδόροι εφαρμοστές η πρωτοπορία του προλεταριάτου ,χιλιοτραγουδημένη από την Ε.Σ.Σ.Δ και τις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού . Τώρα έπαψαν να υπάρχουν και αντικαταστάθηκαν από computer τους χειριστές τους και αυτόματες μηχανές που παράγουν χιλιάδες κομμάτια σε ελάχιστους χρόνους . Πίσω από αυτούς υπάρχουν εκατοντάδες προγραμματιστές οι οποίοι κατασκευάζουν τα προγράμματα με τα οποία λειτουργούν όλα αυτά τα μηχανήματα . Το εργατικό προλεταριάτο η άρχουσα τάξη του σοσιαλισμού που θα αντικαθιστούσε την Αστική τάξη έπαψε να υπάρχει . και αντικαταστάθηκε από μία τάξη υπαλλήλων πολύ μικρότερη αριθμητικά η οποία παράγει υπηρεσίες .Η χειρωνακτική εργασία άλλαξε μορφή και εν μέρει απαξιώθηκε . Το ίδιο έγινε και στην εργασία των υπαλλήλων ,ένα λογιστήριο μιας εταιρείας που τηρούσε βιβλία 3ης κατηγορίας και είχε είκοσι υπαλλήλους ,σήμερα με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές κάνει την ίδια δουλειά με τέσσερις το πολύ υπαλλήλους . Το ίδιο συμβαίνει με τον τραπεζικό τομέα , Εθνική τράπεζα σήμερα με τον κύκλο εργασιών που έχει λειτουργεί με το ένα έκτο των υπαλλήλων που θα είχε εάν δεν υπήρχαν οι ηλεκτρονικοί υπ/στές .. Όλες αυτές τις τεράστιες κοινωνικές αλλαγές έγιναν από την επιστήμη την τεχνολογία και την ταχύτατη εφαρμογή τους στην πράξη , η οποία έγινε χάρις στην ικανότητα προσαρμογής του καπιταλιστικού συστήματος. Υπάρχει ο νόμος της « δημιουργικής καταστροφής» του Sumpeter που επικαλούνται οι οικονομολόγοι οπαδοί του συστήματος . Εάν συγκρίνουμε τα δύο κοινωνικά συστήματα δηλαδή των χωρών του υπαρκτού σοσιαλισμού και το καπιταλιστικό . Το πρώτο διατηρούσε της παλαιές δομές χωρίς να αλλάζει τίποτε, το δεύτερο εφάρμοσε την δημιουργική καταστροφή σε όλη την έκταση . Τα δεύτερο αποδείχθηκε πολύ πιο παραγωγικό και προσέφερε πολύ καλλίτερο βιοτικό επίπεδο στους λαούς και γι αυτόν τον λόγο υπερίσχυσε του σοσιαλιστικού συστήματος . Η απαξίωση της εργασίας οπωσδήποτε προσφέρει περισσότερα κέρδη στο κεφάλαιο αν και μεγάλο ποσοστό αυτών των κερδών λόγω ανταγωνισμού μεταφέρεται στους καταναλωτές . Έχει τεθεί από την δεκαετία του 90 το ερώτημα πως πρέπει να λειτουργεί το κράτος προς όφελος των αδυνάτων κοινωνικών τάξεων ,αλλά και του συνόλου του πληθυσμού . Την απάντηση την έχουν δώσει οι Σκανδιναβικές χώρες ,Δανία ,Σουηδία, Φινλανδία . Φορολογία αρκετά υψηλή και όχι φοροδιαφυγή αυτό σημαίνει ότι το κράτος είναι συνέταιρος χωρίς κανένα ρίσκο κατά 40% ,όσο είναι το ποσοστό του φόρου σε όλες τις κερδοφόρες επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες και σε όλες τις περιουσίες κινητές και ακίνητες που υπάρχουν στην χώρα . Όσο μεγαλύτερα τα κέρδη του κεφαλαίου τόσο πιο ωφελημένο το κράτος . Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς όσον το δυνατόν λιγότερες και να λειτουργούν όλες με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια ,δηλαδή ακριβώς όπως οι ιδιωτικές επιχειρήσεις . Το πλεόνασμα του κράτους διατίθεται κατά τον πιο αποδοτικό τρόπο και όχι ρουσφετολογικό , για βοήθεια προς τα κατώτερα εισοδηματικά στρώματα του πληθυσμού ,και σε αυτά που πλήττονται από την οικονομική συγκυρία και τις παγκόσμιες οικονομικές μεταβολές του συστήματος . Η πλέον σοσιαλιστική πολιτική , η κυριότερη ,και ίσως η μόνη είναι η πολύ καλή διαχείριση των τεράστιων πόρων που απομυζά το κράτος από την κοινωνία .
|
Ουράνιο Τόξο για ευρωεκλογές: "Γκόρε Γκλάβατα"
Οι θέσεις της τουρκικής μειονότητας συμπίπτουν μέ αυτές του
Οι θέσεις της τουρκικής μειονότητας συμπίπτουν μέ αυτές του Συνασπισμού.
Οι θέσεις της τουρκικής μειονότητας συμπίπτουν μέ αυτές του τουρκικού κράτους.
Αρα σύμφωνα μέ τά απλά μαθηματικά οι θέσεις του Συνασπισμού συμπίπτουν μέ αυτές του τουρκικού κράτους!!!!
http://infognomonpolitics.
H Ντιλέκ Χαμπίμπ υποψήφια στην λίστα του ΣΥΡΙΖΑ
Ο ΣΥΡΙΖΑ ανέδειξε την κοινωνιολόγο Ντιλέκ Χαμπίμπ ως υποψήφια για τις εκλογές του Ευρωπαϊκού κοινοβουλίου. Η Ντιλέκ Χαμπίμπ στην λίστα των 22 υποψηφίων έχει την 8η θέση. Η υποψηφιότητα της Χαμπίμπ ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο του κόμματος Αλέξη Τσίπρα στις 11-5.
Μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας της, την ρωτήσαμε για τις εκλογές της 7-6 και για την υποψηφιότητα της. Γκιουντέμ: Πως φτάσατε στην υποψηφιότητα με τον ΣΥΡΙΖΑ; Πως έγινε αυτό; Τι θα θέλατε να πείτε γι΄αυτό το θέμα;
Ντιλέκ Χαμπίμπ: Οι επαφές μας διήρκεσαν περίπου ένα μήνα .Δεν αποδέχτηκα εύκολα την υποψηφιότητα. Διότι δεν είναι εύκολο να βγω στην πολιτική, να προσφέρω τον εαυτό μου στον κόσμο. Όμως δεν ήταν δυνατόν να πω όχι σε αυτήν τη τιμητική πρόταση. Με υπερηφάνεια και χαρά αποδέχτηκα. Είμαι υποψήφια στην 8η θέση. Ο Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς έτσι εγκαινιάζει κάτι νέο. Ο Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς δείχνει πόσο σέβεται τα ανθρώπινα και τα μειονοτικά δικαιώματα. Είναι ένα κόμμα που μπορεί να πραγματοποιήσει τις υποσχέσεις του.
Γκιουντέμ: Ποιά κατά την γνώμη σας, η σημασία της υποψηφιότητας σας για την Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης.
Ντιλέκ Χαμπίμπ: Για πρώτη φορά οι προσωπικές μου απόψεις, συμπίπτουν με τις απόψεις του κόμματος. Χρειάζεται να πω αυτό. Την προηγούμενη εβδομάδα δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα σας. Υπάρχει μια λεπτομερής αναφορά του Συνασπισμού σε σχέση με τα μειονοτικά δικαιώματα. Στηρίζει το δικαίωμα μας στον συλλογικό αυτοπροσδιορισμό. Στηρίζει την ταυτότητα μας. Δίνει σημασία στον πολυπολιτισμό και στην πολυφωνία. Ο δε αγώνας μας φαίνεται πως θα συνεχιστεί και στην Ε.Ε. Είναι κρίμα αλλά ακόμα έχουμε σοβαρά προβλήματα.
Τον αγώνα γι΄ αυτά θα τον δώσουμε στην Ε.Ε. Περιμένουν λύση το εκπαιδευτικό θέμα, το θέμα των μουφτήδων, η έλλειψη τίτλων για τα χώματα των ανθρώπων μας στα ορεινά, ο απαιτούμενος σεβασμός απέναντι στην ταυτότητα μας και άλλα βάσανα. Oλα αυτά θα είναι θέματα που θα είναι στην επικαιρότητα μας.
Γκιουντέμ: Αναφερθήκατε σε δικαιώματα και ελευθερίες. Σε αυτό το πλαίσιο, σαν μια υποψήφια για το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο πως κρίνετε την απόφαση του δικαστηρίου να αρνηθεί το αίτημα ίδρυσης του πολιτιστικού και εκπαιδευτικού συλλόγου μειονότητας Δ. Θράκης Νοτίου Έβρου;
Ντιλέκ Χαμπίμπ: Ο Συνασπισμός είναι ένα κόμμα που έχει ξεπεράσει αυτό το θέμα. Είναι ένα κόμμα που σέβεται και στηρίζει αυτήν την ελευθερία. Είναι ανάγκη πλέον και η Ελλάδα να δείξει πως σέβεται αυτά τα θέματα. Δε θέλουμε πλέον η πολιτική μας να συνεχίσει έτσι. Αυτά τα οποία πρέπει πλέον να συζητούνται σοβαρά για εμάς είναι αυτά που θα γίνουν από τώρα και μετά. Χάσαμε πολύ χρόνο. Φυσικά και θα προσπαθήσουμε να ακουστεί η φωνή μας σε αυτά τα θέματα.
Γκιουντέμ: Κατά την γνώμη σας για ποιο λόγο οι άνθρωποι που θα ψηφίσουν στις εκλογές του Ιουνίου για το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, πρέπει να ψηφίσουν εσάς και το κόμμα σας ;
Ντιλέκ Χαμπίμπ: Οι θέσεις της μειονότητας συμπίπτουν με αυτές του Συνασπισμού. Βγαίνουμε στην πολιτική με τις ίδιες απόψεις. Πρέπει να στηριχτεί για μια πιο σύγχρονη Θράκη, για πιο φωτεινές μέρες. Και εγώ πιστεύω πως σαν υποψήφια θα μπορέσω να μεταφέρω τα αιτήματα της μειονότητας στα απαραίτητα επίπεδα.
Συνέντευξη της κυρίας Ντιλέκ Χαμπίμπ στην εβδομαδιαία εφημερίδα Γκιουντέμ (15-5-2009)
Θέμα μειονότητας σε Κω και Ρόδο με τη βοήθεια Ελληνοκύπριου βουλευτή
Την περασμένη Κυριακή 17-05-2009 "ΤΟ ΕΘΝΟΣ" στη σελίδα 27, καταγγέλει σε ολοσέλιδο άρθρο του στα "Ελληνοτουρκικά" τον νέο "Εφιάλτη" κ. Χρήστο Πουργουρίδη με τίτλο:
ΝΕΟ ΣΟΚ - Θέμα μειονότητας σε Κω και Ρόδο με τη βοήθεια Ελληνοκύπριου βουλευτή!
Θέμα «τουρκικής μειονότητας στην Κω και στη Ρόδο» επιχειρείται να στηθεί στο Συμβούλιο της Ευρώπης και το πλέον εντυπωσιακό είναι ότι στην προσπάθεια αυτή πρωτοστατεί και ο Ελληνοκύπριος βουλευτής του ΔΗΣΥ κ. Χρήστος Πουργουρίδης...
http://www.ethnos.gr/article.
«E» 16/5
Στον επίσημο ιστότοπο της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του Συμβουλίου της Ευρώπης αναρτήθηκε η πρόταση ψηφίσματος που κατέθεσε στις αρχές Μαρτίου ο Ελβετός βουλευτής Αντρέας Γκρος και άλλοι δεκαέξι βουλευτές με τίτλο «Η κατάσταση της τουρκικής μειονότητας στη Ρόδο και στην Κω». Είναι ενδεικτικό των προθέσεων ότι η Ρόδος και η Κως αναφέρονται και με τα τουρκικά ονόματά τους (Rhodes- Rodos και Kos-Istankoy), ενώ οι περισσότεροι εκ των βουλευτών που το υπογράφουν είναι Τούρκοι, δίπλα στους οποίους φιγουράρει και ο Κύπριος Χ. Πουργουρίδης (από τους σθεναρούς υποστηρικτές του Σχεδίου Ανάν το 2004 και σφοδρός πολέμιος του αείμνηστου πρώην προέδρου της Κύπρου Τάσσου Παπαδόπουλου).
Ο υποκινητής της προσπάθειας αυτής Ελβετός Α. Γκρος είναι ο ίδιος βουλευτής που πέρυσι είχε πραγματοποιήσει αποστολή στην Ιμβρο και την Τένεδο και είχε καταγράψει την καταθλιπτική κατάσταση των δικαιωμάτων της αναγνωρισμένης και από τη Συνθήκη της Λοζάνης ελληνικής μειονότητας των δύο νησιών. Τότε όμως είχε προαναγγελθεί από Τούρκους αξιωματούχους ότι θα υπάρξει ως αντιστάθμισμα ανάλογη έκθεση όχι βεβαίως μόνο για τη Θράκη (όπου την εργολαβία έχουν αναλάβει και άλλοι «απεσταλμένοι» πέραν του κ. Γκρος) αλλά για την «τουρκική μειονότητα στην Κω και στη Ρόδο». Ο σοσιαλιστής Ελβετός βουλευτής σε συνέντευξή του στη Ζαμάν (10 Αυγούστου 2008) δήλωνε: «Μετά την έκθεση που ετοίμασα σχετικά με την ελληνική μειονότητα στην Ιμβρο και την Τένεδο, υποσχέθηκα στις τουρκικές αρχές να επισκεφθώ τη Ρόδο και την Κω. Οι τουρκικές μειονότητες εκεί νιώθουν επίσης παραμελημένες. Θα αποδείξουμε ότι είμαστε αντικειμενικοί, καταδεικνύοντας ότι και η αντίθετη πλευρά υπόκειται σε παρόμοια προβλήματα...». Η εξέλιξη αυτή, εφόσον δεν αποτραπεί η υπερψήφιση της πρότασης Γκρος, θα συνιστά διπλωματική ήττα για το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών το οποίο στην καλύτερη των περιπτώσεων δείχνει αδύναμο να αντιδράσει, καθώς υπάρχει και το χειρότερο σενάριο της αποδοχής της συμπερίληψης και του μειονοτικού ως θέματος στη διμερή ελληνοτουρκική ατζέντα, όπως παγίως διεκδικεί η τουρκική εξωτερική πολιτική.
Ο ΣΤΟΧΟΣ
Μεθοδεύουν συμψηφισμό για τον αφανισμό των Ελλήνων
Η πρόταση ψηφίσματος που κυκλοφόρησε ως επίσημο έγγραφο (Doc 11904) καταλήγει εκφράζοντας «ανησυχία για την κατάσταση της τουρκικής μειονότητας στη Ρόδο και στην Κω» και ζητώντας από το προεδρείο της Συνέλευσης να «εξετάσει την κατάσταση της τουρκικής μειονότητας στη Ρόδο και στην Κω και να δώσει εντολή στην αρμόδια επιτροπή να διαμορφώσει μια έκθεση παρόμοια με αυτή που προαναφέραμε «Ιμβρος και Τένεδος: διατηρώντας τον διπολιτισμικό (bicultural) χαρακτήρα των δύο τουρκικών νησιών σαν μοντέλο για τη συνεργασία μεταξύ της Τουρκίας και της Ελλάδας...». Η πρόταση ψηφίσματος διατυπώνει την καινοφανή θεωρία ότι η «τουρκική μειονότητα σε Κω και Ρόδο διέπεται από τη Συνθήκη της Λοζάνης του 1923» αν και η ίδια η «τουρκική μειονότητα» προέκυψε δύο δεκαετίες αργότερα με την απελευθέρωση της Δωδεκανήσου.
Η πρόταση υιοθετεί πλήρως την τουρκική επιχειρηματολογία και αναφέρει μεταξύ άλλων και τα εξής:
«...Τα μειονοτικά δικαιώματά τους παραμένουν αιτία ανησυχίας για την τουρκική κοινότητα. ...Η Συνέλευση υπενθυμίζει ότι ο πληθυσμός της τουρκικής μειονότητας των νησιών συνεχίζει να μειώνεται από το 1967. Τα τουρκικά σχολεία στη Ρόδο και την Κω έπαυσαν να λειτουργούν το 1972. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που λάβαμε, αρνούνται στην τουρκική μειονότητα των νησιών το δικαίωμα στην εκπαίδευση στη μητρική γλώσσα τους. Δεν τους επιτρέπεται καν η οργάνωση εβδομαδιαίων σχολείων η πρόσθετων τάξεων. Η τουρκική μειονότητα αντιμετωπίζει περιορισμούς στην άσκηση των θρησκευτικών καθηκόντων της. Η θέση του μουφτή παραμένει άδεια από το 1972. Μόνο ένα από τα υπάρχοντα ακόμη 12 τζαμιά στη Ρόδο είναι ανοικτό για θρησκευτικές λειτουργίες».
Η μεθόδευση του Ελβετού βουλευτή και όσων συνυπογράφουν την πρόταση του ουσιαστικά αποσκοπεί στην «αθώωση» της Τουρκίας (με τη λογική του συμψηφισμού) για την εξαφάνιση της ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο και την Τένεδο, μέσα από μια διαδικασία πραγματικής εθνοκάθαρσης διαρκείας και νομιμοποίησης της επιδίωξης της Τουρκίας να θέσει υπό καθεστώς αμοιβαιότητας τα μειονοτικά θέματα, κάτι που είναι απαράδεκτο από άποψη δικαίου και απολύτως ανισοβαρές πολιτικά για τη χώρα μας.
ΝΙΚΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
Το διαβάσατε;
Τι άλλο σχόλιο να κάνουμε εκτός του γεγονότος ότι όλοι αυτοί ξεκάθαρα υπηρετούν σκοτεινά συμφέροντα και αλλοεθνείς ή και ντόπιους εξουσιαστές (dominators);
Να μας φυλάει ο Θεός επειδή αυτά είναι τρομακτικά πράγματα όπως είχα προείπει και στο χθεσινό μήνυμά μου και προχωρούν ακάθεκτα να συναντήσουν το σημείο μηδέν όπου ως λαός και έθνος θα βρεθούμε μπροστά σε μείζονα κρίση ακόμη και υπάρξεώς μας. Αλλά, τι να σου κάνει επίσης ο Θεός όταν εμείς σαν έθνος (πλειοψηφικά) πάψαμε να ελπίζουμε σε Εκείνον και τον προσβάλουμε καθημερινά αντί να τον ευλογούμε; Αν και προφήτης δεν είμαι, τα μαθηματικά όμως δείχνουν την αλληλουχία της γεωμετρικής προόδου των γεγονότων. Θα μας αναγκάσουν άραγε να πάρουμε όπλα, πέτρες και καδρόνια για να καθαρίσουμε την κόπρο πριν μας θάψουν μέσα σ΄αυτήν για πάντα. Είμαστε περίπτωση λαού. Μόνο στο εξωτερικό προοδεύουμε. Εδώ μέσα γίνεται το έλα να δεις...
Ελληνικό Σύνταγμα και οι συναθροίσεις των αλλοδαπών
Άρθρο 11
**Άρθρο 12
Αποπνικτική ατμόσφαιρα στα Οινόφυτα
25 Μαϊ 2009
Μπλόκο σε πείραμα για τον Ασωπό
25 Μαϊ 2009
Σκότωσαν και έφαγαν το μεγάλο τους αδελφό!
Σοκ στην κοινή γνώμη της Ρωσίας έχει προκαλέσει η ομολογία δυο αδελφών ότι σκότωσαν και έφαγαν το μεγαλύτερο τους αδελφό! Τα δυο αδέλφια, ο Timur και ο Marat, ομολόγησαν στους αστυνομικούς πως σκότωσαν τον μεγαλύτερο τους αδελφό, Rafis, στο σπίτι τους στην πόλη του Perm.
Η αστυνομία ξεκίνησε να ερευνά την υπόθεση όταν τα δυο αδέλφια κατήγγειλαν ότι ο αδελφός τους αγνοείται αλλά οι αναφορές τους ήταν συγκεχυμένες.
Οι αστυνομικοί με ένταλμα έρευνας έκαναν έφοδο στην οικία των δυο αντρών και ανακάλυψαν το σκελετό του θύματος θαμμένο στην αυλή και κομμάτια κρέατος στον καταψύκτη!
Ο Timur ομολόγησε πως σκότωσε τον Rafis κατά την διάρκεια καυγά επειδή του κρατούσε μανιάτικο ότι τον είχε προδώσει στην αστυνομία για φόνο που είχε διαπράξει με αποτέλεσμα την δεκαετή φυλάκιση του.
Ο 23-χρονος Marat πήρε το μέρος του Timur στο καυγά και χτύπησαν μέχρι θανάτου τον άτυχο Rafis.
Τα δυο αδέλφια θέλοντας να εξαφανίσουν τα στοιχεία έκοψαν το κεφάλι του αδελφού τους ενώ έκαναν μερίδες το σώμα του ξεκοκαλίζοντας το προσεκτικά!
«Ναι αποφασίσαμε να τον φάμε. Δεν ήθελα να πάω πάλι φυλακή και έτσι του έκοψα το κεφάλι και το έθαψα μαζί με τα οστά ενώ το κρέας το έβαλα στον καταψύκτη,» είπε κυνικά ο Timur.
Τα δυο αδέλφια παραδέχτηκαν πως μαγείρευαν και έτρωγαν το κρέας του αδελφού τους εδώ και έξι μήνες!
Από Ζ.Δ.
Κυριακή 24 Μαΐου 2009
ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΩΠΟ:
«Θα ΄θελα στο τέλος να μην είμαι στην απέραντη μοναξιά...»
Μίκης Θεοδωράκη
Ο μεγάλος συνθέτης συναντά τον νεώτερο τραγουδοποιό και μιλούν για την Ελλάδα του χθες και του σήμερα
Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΙΑΝΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 23 Μαΐου 2009
Το σπίτι είναι σιωπηλό. Στο πάνω πάτωμα ζει η Μυρτώ, η γυναίκα του Μίκη. Εξήντα πέντε χρόνια μαζί. Ο μεγάλος έρωτας της ζωής του. Ο Μίκης τις περισσότερες ώρες της ημέρας είναι στο ισόγειο. Μια κουβέρτα στα πόδια, ένα πούρο που ποτέ δεν ανάβει και μια μικρή γύψινη προτομή του Στάλιν που μοιάζει να περιπαίζει τα πάντα.
Ο Γιώργος θα πρέπει να κυβερνήσει χωρίς να υπολογίζει εχθρούς ή φίλους. Κυρίως φίλους...
Ο Θεοδωράκης δεν θα απομυθοποιηθεί ποτέ. Δεν θα τελειώσουν τα τραγούδια του ποτέ. Κι ας λέει αυτός ότι είχαν χρονολογία λήξης τις δεκαετίες του ΄60 και του ΄70