Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Σούπερ ιντερνετικό σκληρό δίσκο ετοιμάζει η Google

Η υπηρεσία Drive θα επιτρέπει την απεριόριστη online αποθήκευση δεδομένων
Σούπερ ιντερνετικό σκληρό δίσκο ετοιμάζει η Google
To G-Drive υπόσχεται «αστείρευτη» και προσβάσιμη αποθήκευση αρχείων

1
εκτύπωση  
Λονδίνο 
Στον ραγδαία αναπτυσσόμενο τομέα των λεγόμενων «εικονικών» διαδικτυακών υπηρεσιών θέλει να κάνει δυναμική εμφάνιση η Google. Ο γίγαντας της ιντερνετικής βιομηχανίας δημιούργησε μια υπηρεσία που θα επιτρέπει στον χρήστη να αποθηκεύει τα αρχεία του σε ένα άυλο σκληρό δίσκο. To G-Drive όπως θα ονομάζεται η υπηρεσία αναμένεται να είναι ένα βήμα πιο μπροστά από τις αντίστοιχες που υπάρχουν σήμερα στον κυβερνοχώρο.
Οι «εικονικοί» σκληροί
Ο σύγχρονος άνθρωπος διαχειρίζεται καθημερινά τεράστιο όγκο δεδομένων μέρος του οποίου (κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο) θέλει να βρίσκονται στην μόνιμα κατοχή του αλλά και ταυτόχρονα να είναι εύκολα προσβάσιμα.
Με δεδομένο ότι τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει την εμφάνιση τους διάφορες φορητές συσκευές με τις οποίες μπορεί κάποιος να συνδέεται με το Ιντερνετ (κινητά τηλέφωνα, φορητοί υπολογιστές κάθε είδους, όπως ταμπλέτες, netbooks κλπ) έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος να έχει κάποιος πρόσβαση στα αρχεία του εύκολα και από παντού.
Έτσι έκαναν την εμφάνισή τους στο Διαδίκτυο υπηρεσίες που επιτρέπουν στους χρήστες να αποθηκεύουν τα αρχεία τους σε «εικονικούς» σκληρούς δίσκους που διευκολύνουν όσους θέλουν να έχουν πρόσβαση στα αρχεία τους όπου και αν βρίσκονται.
Οι αποθηκευτικές κόντρες
Η Apple και η Microsoft κονταροχτυπήθηκαν και σε αυτόν τον τομέα με την πρώτη να ρίχνει στην αγορά το iCloud και τη δεύτερη το Office365. Σφήνα στους δύο τιτάνες της πληροφορικής μπήκε ένας πρώην χάκερ που έχει δημιουργήσει μια από τις δημοφιλέστερες υπηρεσίες ­«εικονικής» αποθήκευσης το Dropbox. Η αξία του Dropbox αυτή τη στιγμή εκτιμάται στα 4 δισ. δολάρια.
Ολες όμως αυτές οι υπηρεσίες εικονικής αποθήκευσης δεδομένων προσφέρουν συγκεκριμένη χωρητικότητα στους χρήστες ενώ κάποιες εξ αυτών λειτουργούν με συνδρομή.
Αν και η Google δεν έχει κάνει ακόμη γνωστές τις προθέσεις της, δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι το G-Drive θα δίνει απεριόριστο χώρο στους χρήστες για να αποθηκεύσουν τα αρχεία τους και θα προσφέρεται δωρεάν. Το μόνο που έχουν κάνει προς το παρόν τα στελέχη της Google είναι να επιβεβαιώσουν τη δημιουργία της υπηρεσίας αναφέροντας ότι η εταιρεία προχώρησε σε αυτή την κίνηση εξ αιτίας της αυξανόμενης επιλογής από τους χρήστες των κινητών τηλεφώνων, ταμπλετών και άλλων φορητών συσκευών ως μέσο διαχείρισης των αρχείων τους.


Παγκόσμια Συνάντηση Κορυφής της Ναυτιλίας στην Αθήνα

10 Φεβρουαρίου 2012

Οι τάσεις και οι προοπτικές της ναυτιλίας, κάτω από τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, θα τεθούν στο μικροσκόπιο στην πρώτη Διεθνή Συνάντηση Κορυφής της Ναυτιλίας, που θα πραγματοποιηθεί σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας στις 19 και 20 Φεβρουαρίου και θα ...
εκπροσωπείται το 60% του παγκόσμιου στόλου.
Πρόεδροι ενώσεων εφοπλιστών από 3 ηπείρους και 9 χώρες (Ελλάδα, Νορβηγία, Κορέα, Φινλανδία, Ολλανδία, Ιταλία, Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Δανία), κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές, ειδικοί εμπειρογνώμονες ερευνητές και σύμβουλοι, 4 αρμόδια κυβερνητικά στελέχη, η ηγεσία του ΟΛΠ, ο Γενικός Γραμματέας του Συνεδρίου των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη (UNCTAD) θα συζητήσουν για τη ναυτιλία, θα προτείνουν στρατηγικές και θα διερευνήσουν τις δυνατότητες χρηματοδότησης, θα μιλήσουν για τα λιμάνια και για την αντιμετώπιση της πειρατείας, κ.ά.
Όπως ανακοινώθηκε, η συνεδρία της Κυριακής θα πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών και δεν θα είναι ανοιχτή για το κοινό. Το ανοιχτό για συμμετοχές συνέδριο θα πραγματοποιείται τη Δευτέρα, από τις 9:00 έως τις 18:00.
Το World Shipping Congress τελεί υπό την αιγίδα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (International Chamber of Shipping) και της Διεθνούς Ναυτιλιακής Συνομοσπονδίας (International Shipping Federation) ο Πρόεδρος των οποίων Σπύρος Πολέμης θα προεδρεύσει στο συνέδριο. Σημειώνεται ότι τo υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, είναι συνοικοδεσπότης του World Shipping Congress.

imerisia.gr
 

Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΠΕΠΟΝΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΡΡΗΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΕ Ο ΑΛ. ΤΣΙΠΡΑΣ

ΦΕΚ 179Α/22.8.2011 NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4001 Για τη λειτουργία Ενεργειακών Αγορών Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για Έρευνα, Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσει

ΥΠΕΚΑ: Σημαντικό βήμα στην κατοχύρωση των κυριαρχικών δικαιωμάτων για τις έρευνες νότια της Κρήτης
 http://www.scribd.com/%20tzeferisp/d/62810506-%CE%9D-4001-2011-%CE%A6%CE%95%CE%9A-179-%CE%91-22-8

Άρθρο 7
Συμπλήρωση, τροποποίηση διατάξεων του ν. 4001/2011
1. Η παράγραφος 1 του άρθρου 62 του ν. 4001/2011 (Α΄ 179) αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Εφόσον στις 3 Σεπτεμβρίου 2009 το Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ανήκει σε Κάθετα Ολοκληρωμένη Επιχείρηση Ηλεκτρικής Ενέργειας ή Φυσικού Αερίου, τότε για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του άρθρου 13 της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ, και δη για την άσκηση των αρμοδιοτήτων Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, εφαρμόζονται, σύμφωνα με την παράγραφο 8(β) του άρθρου 9 της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ, άμεσα οι διατάξεις του Κεφαλαίου IV της Οδηγίας 2009/73 ΕΚ και πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι προϋποθέσεις που ορίζονται στο Κεφάλαιο IV της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ αναφορικά με τους Ανεξάρτητους Διαχειριστές Μεταφοράς, και ιδίως, τα πάγια στοιχεία, τον εξοπλισμό, το προσωπικό και την ταυτότητα, την ανεξαρτησία του διαχειριστή συστήματος μεταφοράς, την ανεξαρτησία του προσωπικού και τη διαχείριση του διαχειριστή συστήματος μεταφοράς, το εποπτικό όργανο, το πρόγραμμα συμμόρφωσης και τον υπεύθυνο συμμόρφωσης, την ανάπτυξη δικτύου και την εξουσία λήψης αποφάσεων για επενδύσεις, καθώς και την εξουσία λήψης αποφάσεων σχετικά με τη σύνδεση εγκαταστάσεων αποθήκευσης, εγκαταστάσεων επαναεριοποίησης ΥΦΑ και βιομηχανικών πελατών στο σύστημα μεταφοράς. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής δύνανται να εξειδικεύονται οι ανωτέρω διατάξεις και προϋποθέσεις που αφορούν στην οργάνωση, ανάπτυξη και λειτουργία του Διαχειριστή Μεταφοράς επί τη βάσει των διατάξεων της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ. Σε κάθε περίπτωση που Κάθετα Ολοκληρωμένη Επιχείρηση έχει στην κυριότητά της Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου και επιθυμεί να εφαρμόσει το πρότυπο του ιδιοκτησιακού διαχωρισμού σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 της Οδηγίας 2009/73/ΕΚ, τότε, για την άσκηση των αρμοδιοτήτων Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου, θα πρέπει να πληρούνται σωρευτικά οι κάτωθι προϋποθέσεις:
(α) Το ίδιο ή τα ίδια πρόσωπα δεν δικαιούνται:
(αα) Να ασκούν άμεσα ή έμμεσα Έλεγχο επί επιχείρησης που εκτελεί οποιαδήποτε από τις δραστηριότητες παραγωγής ή προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ή Φυσικού Αερίου και συγχρόνως να ασκούν άμεσα ή έμμεσα Έλεγχο ή να ασκούν οποιοδήποτε δικαίωμα σε διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας ή σε Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας, ούτε
(ββ) να ασκούν άμεσα ή έμμεσα Έλεγχο επί Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας ή επί Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή ηλεκτρικής ενέργειας και συγχρόνως να ασκούν άμεσα ή έμμεσα Έλεγχο ή να ασκούν οποιοδήποτε δικαίωμα σε επιχείρηση που εκτελεί οποιαδήποτε από τις δραστηριότητες παραγωγής ή προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ή Φυσικού Αερίου.
(β) Το ίδιο ή τα ίδια πρόσωπα δεν δικαιούνται να διορίζουν μέλη του διοικητικού συμβουλίου ή οργάνων με εκπροσωπευτική εξουσία σε Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή σε Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου και να ασκούν άμεσα ή έμμεσα Έλεγχο ή να ασκούν οποιοδήποτε δικαίωμα σε επιχείρηση που εκτελεί οποιαδήποτε από τις δραστηριότητες παραγωγής ή προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και Φυσικού Αερίου και
(γ) Το ίδιο πρόσωπο δεν δικαιούται να είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου ή οργάνων με εκπροσωπευτική εξουσία τόσο σε επιχείρηση που ασκεί οποιαδήποτε από τις δραστηριότητες παραγωγής ή προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ή Φυσικού Αερίου όσο και σε Διαχειριστή Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου ή Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου.».
2. Η παράγραφος 4 του άρθρου 67 του ν. 4001/2011 αντικαθίσταται ως εξής:
«Οι δραστηριότητες του ΔΕΣΦΑ Α.Ε. και ιδίως η διαχείριση, η συντήρηση, και η ανάπτυξη του ΕΣΦΑ, τελούν υπό το ρυθμιστικό έλεγχο της ΡΑΕ. Σε κάθε περίπτωση, το Δημόσιο θα ασκεί πλήρως τα δικαιώματα εταιρικής διακυβέρνησης τα οποία αντιστοιχούν στη συμμετοχή του στο μετοχικό κεφάλαιο του ΔΕΣΦΑ Α.Ε.».
3. α. Η παράγραφος 9 του άρθρου 4 του ν. 2364/1995 (Α΄252) καταργείται και οι παράγραφοι 10 έως 12 αναριθμούνται σε 9 έως 11 αντίστοιχα.
β. Η παράγραφος 11 του άρθρου 4 του ν. 2364/1995, που αναριθμείται με την προηγούμενη υποπαράγραφο ως παράγραφος 10, αντικαθίσταται ως εξής:
«10. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και μετά από γνώμη της Ρ.Α.Ε., ορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και οι διαδικασίες με τις οποίες μπορεί να χορηγηθεί σε ανώνυμες εταιρείες που θα συστήνονται ειδικά για αυτόν τον σκοπό, εκτός από τη Δ.Ε.Π.Α. Α.Ε., την Ε.Π.Α. Αττικής Α.Ε., την Ε.Π.Α. Θεσσαλονίκης Α.Ε., την Ε.Π.Α. Θεσσαλίας Α.Ε. καθώς και τις Ε.Π.Α. που τυχόν συσταθούν κατά τις διατάξεις της παραγράφου 8 του παρόντος άρθρου, άδεια διανομής φυσικού αερίου, εφόσον συντρέχουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
α. Να έχει παρέλθει διάστημα δέκα ετών από την έναρξη λειτουργίας του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου και β. η Δ.Ε.Π.Α. Α.Ε. να μην έχει ιδρύσει Ε.Π.Α. με γεωγραφικά όρια δραστηριότητας την περιοχή στην οποία πρόκειται να ασκηθούν οι ανωτέρω δραστηριότητες.»
4. Η τελευταία παράγραφος του άρθρου 4 του ν. 2364/ 1995, η οποία προστέθηκε δυνάμει της παραγράφου 9 του ν. 4001/2011 αναριθμείται σε παράγραφο 11 και αντικαθίσταται ως εξής:
«11. Το αργότερο μέχρι την παρέλευση ενός (1) έτους από την έναρξη λειτουργίας καθενός εκ των αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου υψηλής πίεσης που θα διέρχονται από τις γεωγραφικές περιοχές των Περιφερειών Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας και Πελοποννήσου, η Δ.ΕΠ.Α. Α.Ε. οφείλει να προβεί στις ενέργειες που αναφέρονται στην παράγραφο 8 του παρόντος άρθρου για τη δημιουργία και λειτουργία με τη μορφή ανωνύμων εταιρειών δύο (2) νέων Ε.Π.Α. ήτοι της Ε.Π.Α. Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας και της Ε.Π.Α. Πελοποννήσου με γεωγραφικά όρια δραστηριότητας τις αντίστοιχες Περιφέρειες.»
5. Στο τέλος του άρθρου 4 του ν. 2364/1995 προστίθεται παράγραφος 12 ως εξής:
«12. Κάθε περιορισμός αναφορικά με το ανώτατο επιτρεπτό ποσοστό συμμετοχής ιδιωτών επενδυτών στο μετοχικό κεφάλαιο Ανωνύμων Εταιριών Παροχής Αερίου (Ε.Π.Α. Α.Ε.) καταργείται.».