Σάββατο, 5 Μαΐου 2012

ΤΑ 32 ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΣΤΙΣ 6 ΜΑΪΟΥ


Α) ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΝΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ, που ευελπιστούμε σε κάποιο θαύμα και να διαλυθούν.

1. Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα (ΠΑ.ΣΟ.Κ.) (Ε. Βενιζέλος),
2. Νέα Δημοκρατία (Αντ. Σαμαράς),
3. Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (Α. Παπαρήγα),
4. ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο (Α. Τσίπρας),
5. Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός (ΛΑ.Ο.Σ.) (Γ. Καρατζαφέρης),
Β) ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ
6. Ανεξάρτητοι Έλληνες (Πάνος Καμμένος),
7. Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή (Ν. Μιχαλολιάκος),
8. Δημοκρατική Αριστερά ( Φωτ. Κουβέλης),
Γ) ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
10. Οικολόγοι Πράσινοι (6μελής εκτελεστική επιτροπή),
11. Δημοκρατική Συμμαχία (Ντόρα Μπακογιάννη),
12. ΟΧΙ (συνασπισμός των συνεργαζόμενων κομμάτων ΔημοκρατικήΑναγέννηση και Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο (Σ. Παπαθεμελής - Δ. Καζάκης - 3μελής διοικούσα επιτροπή),
13. Κόμμα Πειρατών Ελλάδας (Ι. Παναγόπουλος),
Δ) ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ
15. Δημιουργία Ξανά ( Γλαύκος Τζήμερος),
16. Κόμμα Φιλελευθέρων ( Κ. Καλλιγιάννης),
17. ΟΑΚΚΕ Οργάνωση για την Ανασυγκρότηση του ΚΚΕ (3μελής διοικούσα επιτροπή),

18.  Ένωση Κεντρώων (Β. Λεβέντης),
19. Κοινωνική Συμφωνία (Λουκά Κατσέλη),
20. Κ.Ε.Α.Ν.- Κίνημα Εθνικής Αντίστασης (Ιπποκράτης Σαββούρας),
21. Αξιοπρέπεια (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) - (Παν. Θεοδωρόπουλος),
22. Περιφερειακή Αστική Ανάπτυξη (Π.Α.Α.) - (Νικ. Κολίτσης, μεμονωμένος υποψήφιος)
23. Ανεξάρτητη Ανανεωτική Αριστερά, Ανανεωτική Δεξιά, Ανανεωτικό ΠΑΣΟΚ, Ανανεωτική Νέα Δημοκρατία, Όχι στον Πόλεμο, Κόμμα Επιχείρηση Χαρίζω Οικόπεδα, Χαρίζω Χρέη, Σώζω Ζωές, Παναγροτικό Εργατικό Κίνημα Ελλάδος (ΠΑ.Ε.Κ.Ε.) (Μ. Τζαλαζίδης).
24. Δράση - Φιλελεύθερη Συμμαχία (συνασπισμός συνεργαζομένων κομμάτων) - (Σ. Μάνος και Γ. Βαλλιανάτος),
25. Εργατικό Επαναστατικό Κόμμα (ΕΕΚ Τροτσκιστές) (Σαμπετάι Μάτσας),
26. Αντικαπιταλιστική Αριστερή Συνεργασία για την Ανατροπή (ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.) - Μέτωπο της Αντικαπιταλιστικής Επαναστατικής Κουμμουνιστικής Αριστερός και της Ριζοσπαστικής Οικολογίας 21μελής κεντρική συντονιστική επιτροπή),
27. Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας (μαρξιστικό-λενινιστικό) - Μ.Λ. ΚΚΕ- Εκλογική Συνεργασία (συνασπισμός συνεργαζόμενων κομμάτων) - (4μελής διευθύνουσα επιτροπή),
28. Οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος- Ο.Κ.Δ.Ε. (3μελής διοικούσα επιτροπή),
29. Δημοσθένης Βεργής - Έλληνες Οικολόγοι (Δ. Βεργής),
30. Κίνημα Δεν Πληρώνω (Βασ. Παπαδόπουλος),
31. Παναθηναϊκό Κίνημα - ΠΑΝ.ΚΙ.- ( Γεώργ. Μπέτσικας),
32. Τυραννοκτόνοι - Αθαν. Δασκαλόπουλος (μεμονωμένος υποψήφιος).
ΚΟΠΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ
33. Εθνική Ελπίδα (Γεώργ. Παπαδόπουλος - Γιαννιτσά),
34. Π.Α.Μ.Ε. στο Γ.Ε.Σ.Ε.ΕΠ. (Θεόδ. Κυρωγιάννης),
35. Δημοβούλιο Πολιτών - ('Αμεση) Δημοκρατία στην Πράξη (συνδυασμός ανεξάρτητων υποψηφίων) - ( Γ. Κόκκας),
36. Φίλοι του Ανθρώπου (Κ. Σταμούλης)
Τα κόμματα τα οποία έχουμε υπογραμμίσει και έχουμε βάλει σύνδεσμο για την ιστοσελίδα τους, τα προτείνουμε στους αναγνώστες μας για να τα γνωρίσουν και να αποφασίσουν ποιο τους ταιριάζει. 
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΑΚΟΜΜΑΤΙΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ
Ψηφίστε κόμματα εκτός βουλής
Ψηφίστε  πατριωτικά κόμματα
Ψηφίστε ΜΟΝΟ υποψηφίους που δεν έχουν ξαναμπεί στην βουλή
ΚΑΝΕΝΑΣ καρεκλοκένταυρος, άεργο λαμόγιο, δεν πρέπει να ξαναγίνει βουλευτής. 

http://akommatistoi.blogspot.com/2012/05/32-6.html


Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε. Όπως όλοι οι θεσμοί έτσι και η δικαιοσύνη

ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Α.Ε.

ΤΟ ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ... (3,1 Δις Ευρώ), ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΝ... ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ και ΤΟΝ ΛΑΛΙΩΤΗ...!!!


ΑΥΤΟΥΣ   ΘΕΛΕΙ  Ο  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ   ΛΑΟΣ , ΤΟΥΣ  ΚΛΕΦΤΕΣ  ΝΑ  ΤΟΝ  ΚΛΕΒΟΥΝ!!





Ήταν το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην Ελλάδα πού δεν είδε καν τα φώτα της δημοσιότητος από τις "Ναυλωμένες Ουκρανέζες" των ΜΜΕ, και ο σύζυγος της Φώφης, με τον Κ.Λαλιώτη και άλλους 13 κατηγορούμενους
την γλίτωσαν λόγω...παραγραφής...!!!
Σε πρώτο βαθμό το Δικαστήριο τους αθώωσε, όμως ο τότε  Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου  Γ.Σανιδάς έκανε αναίρεση της απόφασης, και ξαναδικάσθηκαν
Οκτώ χρόνια μετά την παραπομπή τους οι Εφέτες έκριναν ότι είχε χρησιμοποιηθεί  λάθος άρθρο για την παραπομπή, και αντί του 256, έπρεπε να παραπεμφθούν με βάση το άρθρο 390.
Βάση του άρθρου 390, το αδίκημα των κατηγορουμένων ήταν... πλημμέλημα και όχι κακούργημα.
Έτσι η κατάχρηση των δισεκατομμυρίων....παραγράφηκε...!!!
Τ' ακούτε  Ελληνες;;;

Πλημμέλημα η κατάχρηση των ... 3,1 Δις Ευρώ..!!!
Και ύστερα για να σωθούμε, κόβουνε μισθούς-συντάξεις και αυξάνουν την φορολογία και θέλουν οι "εγκληματίες" του Πασοκ και την ψήφο μας...!!!
 
Όταν βλέπω αυτή την γυναίκα θυμάμαι...Κτηματολόγιο...

 ================================
«Είσ' Έλληνας;
Τί προσκυνάς;
Σηκώσου απάνω!
Εμείς και στους Θεούς, ορθοί μιλούμε...» 
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Σταθμός Πελοποννήσου ...


Αναδημοσιεύουμε μια ανάρτηση που διαβάσαμε στο μπλογκ Athensville η οποία παρουσιάζει με 30 φωτογραφίες τον πανέμορφο αλλά εγκαταλελειμμένο Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου, που είναι κλειστός εδώ και πολλά χρόνια. Ο σταθμός  αυτός είναι κτίσμα του Ερνστ Τσίλλερ και αποτελεί διατηρητέο κτίριο ιδιαίτερης αρχιτετονικής αξίας. Eίναι μικρογραφία με μικρές διαφοροποιήσεις του Σιδηροδρομικού Σταθμού Σιρκετσί της Κωνσταντινούπολης.

Η πόρτα, πραγματικά βαριά, με δυσκολία άνοιξε. Επιτέλους μετά από χρόνια μέσα στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Πελοποννήσου. Κλειστός εδώ και 7 χρόνια, μη δίνοντάς του σημασία όταν έπρεπε, ο σταθμός είχε χτιστεί στο μυαλό μου σαν ένα πολύ ξεχωριστό μέρος και η λαχτάρα να τον δω από μέσα και να διατηρήσω αυτή την αίσθηση μεγάλη. Ευτυχώς η σκέψη μου δικαιώθηκε.
Το εσωτερικό του σταθμού σου υποβάλλει ακαριαία μα και γλυκά την ατμόσφαιρα. Εντελώς ανέγγιχτο το κτίριο από τις αρχές του 1912 όταν πρωτοχτίστηκε, με τις μπορντούρες στους τοίχους σε μπορντο νεοκλασσικί, τους πολυελαίους, τις ψηλές ξύλινες πόρτες, τα χοντρά αθάνατα πλακάκια με τα γεωμετρικά σχήματα, τα καμπύλα παγκάκια, τα κιόσκια των σταθμαρχών και πληροφοριών, η εκπληκτική σύνθεση του γκισέ με το ένθετο παλιό ρολόι, ένα σκαλιστό ξύλινο αριστούργημα απίστευτης σπανιότητας, οι παλιές ταμπέλες και όλα αυτά λουσμένα με το μοναδικό φως που δίνουν τα κεχριμπαρένια τζάμια.
Η κάμερα καταγράφει σε 30 φωτογραφίες την ομορφιά αυτού κτιρίου, το τρομερό κρίμα να μένει αναξιοποίητο, μιας και θα μπορούσε να γίνει μια θελκτική εστία πολιτιστικών εκδηλώσεων στην πόλη.
[διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου και δείτε τις υπόλοιπες φωτογραφίες στην πρωτότυπη ανάρτηση]
 
Το εμβληματικό σημείο του Σταθμού, το κουβούκλιο έκδοσης των εισιτηρίων
 
Πολύ ωραία γραφιστική της περιόδου στις ταμπελίτσες.
 
Το ροδοκόκκινο στα ταβάνια, δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο χρώμα τελικά καταλληλότερο της ατμόσφαιρας.
 
Περίτεχνα κιγκλιδώματα στον γκισέ
 
Το χαρακτηριστικό αθηναϊκό πλακάκι των νεοκλασσικών της Αθήνας
 
Πόμολο με σχεδιασμό φτερού, εμφανής σύνδεση με τον Ερμή και το ταξίδι εν γένε

Πώς σώθηκαν τα ελληνικά στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης

Αυτά να τα βλέπουν όσοι προσπαθούν να επιβάλλουν τα βλακο-english στην Ελλάδα...

Εδώ στην Ελλάδα πότε θα κατανοήσουμε ότι
«Οι ελληνικές σπουδές διατηρούν ζωντανό το πνεύμα μας» στην Γλασκώβη με την πολύτιμη συμβολή του φιλολόγου Ντάγκλας Μακ Ντάουελ «Οι άνθρωποι κατάλαβαν ότι οι ελληνικές σπουδές δεν είναι χάσιμο χρόνου ή πολυτέλεια αλλά διευρύνουν τους ορίζοντες, καλλιεργούν την αντίληψη, διατηρούν ζωντανό το πνεύμα μας».
 
Πώς σώθηκαν τα ελληνικά στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης
Μια ιστορία έρωτα και χρήματος για την ελληνική γλώσσα
 
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/02/2012, 05:45 στο ΒΗΜΑ
 

Αποψη του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης το οποίο ιδρύθηκε το 1451
Ο κλασικός φιλόλογος Ντάγκλας Μακ Ντάουελ, μελετητής των αττικών ρητόρων και του αρχαίου ελληνικού δικαίου, εκδότης και μεταφραστής του Δημοσθένη και του Αριστοφάνη και δάσκαλος επί τριακονταετία εκατοντάδων φοιτητών από την έδρα των Αρχαίων Ελληνικών στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, ήταν άνθρωπος μετρημένος. Σπανίως αιφνιδίαζε το ακροατήριό του όταν διάβαζε τους «Σφήκες» ενσαρκώνοντας ρόλους και αποκαλύπτοντας το υποκριτικό ταλέντο του.
Την έκπληξη επιφύλαξε μετά τον θάνατό του: πεθαίνοντας τον Ιανουάριο του 2010, σε ηλικία 78 ετών, άφησε διαθήκη με την οποία κληροδοτούσε το χαρτοφυλάκιο των μετοχών του στο πανεπιστήμιο με όρο την αναβίωση της έδρας των Αρχαίων Ελληνικών. Φαίνεται πως τον έθλιβε το γεγονός ότι η ιστορική έδρα, η οποία λειτουργούσε από το 1704, καταργήθηκε μετά τη συνταξιοδότησή του το 2001. Η εκτίμηση των μετοχών άφησε άφωνη την ακαδημαϊκή κοινότητα: το πανεπιστήμιο κληρονομούσε 2,4 εκατ. στερλίνες, αποτέλεσμα σοφών επενδύσεων του καθηγητή για τις οποίες κανείς δεν είχε ιδέα.

«Είναι το μεγαλύτερο κληροδότημα στην ιστορία του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης από την ίδρυσή του το 1451» δήλωσε στο «Βήμα» ο καθηγητής του Τμήματος Κλασικών Σπουδών Μάθιου Φοξ. Τον περασμένο Ιανουάριο το πανεπιστήμιο προκήρυξε τη θέση αναζητώντας «κάποιον δυναμικό επιστήμονα ο οποίος θα είναι έτοιμος να επενδύσει στο μέλλον των ελληνικών στη Γλασκώβη», όπου τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται από το 1581.
Η εντυπωσιακή χειρονομία του Ντάγκλας Μακ Ντάουελ δημιουργεί μια εξαιρετικά αισιόδοξη προοπτική για το μέλλον των ελληνικών σπουδών, στη συνομιλία μας όμως με τον καθηγητή Φοξ ανακαλύψαμε ότι ήταν το τελευταίο επεισόδιο μιας μακράς ιστορίας μεθοδικών ενεργειών του αποβιώσαντος καθηγητή για τη διατήρηση των ελληνικών σπουδών στη Σκωτία.


Γεννημένος στο Λονδίνο το 1931, ο Μακ Ντάουελ σπούδασε στο περίφημο Μπάλιολ Κόλετζ της Οξφόρδης και δίδαξε για τέσσερα χρόνια αρχαία ελληνικά στη μέση εκπαίδευση και ακολούθως στο Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ προτού μετακινηθεί στη Γλασκώβη το 1971. Ηταν η εποχή που η γοητεία των αρχαίων ελληνικών είχε αρχίσει να θαμπώνει με ραγδαίους ρυθμούς στη βρετανική κοινωνία και στη μέση εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα ήταν ορατά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: οι 35 φοιτητές αρχαίων ελληνικών του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης το 1968 είχαν κατρακυλήσει στους 8 το 1971.
 
Η δράση ενός ελληνιστή
Ο Μακ Ντάουελ ανέλαβε δράση με ριζοσπαστικές αλλαγές στο παραδοσιακό πρόγραμμα διδασκαλίας. Το 1972 εισήγαγε ένα γενικό μάθημα εισαγωγής στον αρχαιοελληνικό πολιτισμό διδάσκοντας μέσα σε ένα εξάμηνο ιστορία, φιλοσοφία, τέχνη και αρχαίους έλληνες συγγραφείς σε μετάφραση. Ανοιξε την όρεξη πολλών φοιτητών που επιθυμούσαν να συνεχίσουν. Το 1974 προσφέρθηκε δεύτερο μάθημα. Το 1993 το τμήμα είχε τόσους φοιτητές ώστε το πανεπιστήμιο θέσπισε τετραετείς σπουδές πτυχίου αρχαίας ελληνικής φιλολογίας.
Εκτός πανεπιστημίου ο Μακ Ντάουελ φρόντισε να συντηρήσει τις υποδομές στα σχολεία και στην κοινωνία, ώστε το ενδιαφέρον να μην ατονήσει ξανά. Χωρίς να απαξιώσει τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στη μέση εκπαίδευση, εγκαινίασε ένα πανεπιστημιακό μάθημα εκμάθησης της γλώσσας από το μηδέν και παράλληλα θεσμοθέτησε δύο εβδομάδες δωρεάν θερινών μαθημάτων της αρχαίας ελληνικής όπου δίδασκε και ο ίδιος.


Δραστηριοποιήθηκε ως μέλος και πρόεδρος του Κέντρου Κλασικιστών Σκωτίας και της Σκωτο-ελληνικής Εταιρείας στη Γλασκώβη και φρόντισε να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον των καθηγητών της μέσης εκπαίδευσης και των Βρετανών για τον αρχαίο Ελληνισμό. Κατάφερε, όπως συμπυκνώνει ο Ηλίας Αρναούτογλου, ερευνητής στο Κέντρο Ερευνας της Ιστορίας του Ελληνικού Δικαίου της Ακαδημίας Αθηνών και παλαιός διδακτορικός φοιτητής του Μακ Ντάουελ, «να συσπειρώσει ένα δυναμικό που χρειαζόταν συσπείρωση και να αναζωογονήσει το ενδιαφέρον για τις αρχαιοελληνικές σπουδές αλλάζοντας εστίαση».


Ευγενής και ευπροσήγορος αλλά ταυτόχρονα κλειστός και λιγομίλητος, ήταν άνθρωπος των έργων, που συνδύαζε την επιστημοσύνη με την κοινή λογική. «Ηρεμη δύναμη» τον αποκαλεί ο Δήμος Σπαθάρας, λέκτωρ στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, ο τελευταίος διδακτορικός φοιτητής του. Τον περιγράφει ως «άνθρωπο σεμνό, που δεν μιλούσε για τον εαυτό του και κοκκίνιζε όταν μιλούσαν οι άλλοι γι' αυτόν». Εξασφάλισε πολλές υποτροφίες σε φοιτητές για να σπουδάσουν αρχαία ελληνικά και ήταν ένας «καταπληκτικός και διακριτικός επιβλέπων με ευρεία εποπτεία του αντικειμένου του, ο οποίος με το επιστημονικό του έργο έφερε ξανά στην επιφάνεια τη μελέτη του αθηναϊκού δικαίου».


Στη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, «της κρισιμότερης ως τώρα στη Βρετανία για την επιβίωση των κλασικών σπουδών», όπως εκτιμά ο Μάθιου Φοξ, καθώς η χρησιμοκεντρική θατσερική παιδεία υποβάθμισε πολύ τη διδασκαλία των άσκοπων, όπως πίστευαν, κλασικών σπουδών, ο Μακ Ντάουελ συνετέλεσε στην ενοποίηση των ιστορικών τμημάτων των Αρχαίων Ελληνικών και των Λατινικών Σπουδών του πανεπιστημίου σε ένα τμήμα Κλασικών Σπουδών το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί το 1988 με πρώτο διευθυντή τον ίδιο. Πέτυχε να προσελκύσει προς την αρχαία Ελλάδα όσους είχαν εκδηλώσει αποκλειστική προτίμηση στον ρωμαϊκό κόσμο, με αποτέλεσμα οι εγγεγραμμένοι φοιτητές να αυξηθούν πάλι και ο αριθμός των πτυχιούχων του νέου τμήματος να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.


«Οι ελληνικές σπουδές διατηρούν ζωντανό το πνεύμα μας»
Σήμερα περίπου 200 φοιτητές παρακολουθούν κάθε χρόνο το μονοετές μάθημα ελληνικού πολιτισμού στο Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης και το ενδιαφέρον παραμένει σταθερό. «Είναι θέμα πολιτισμικό» εκτιμά ο καθηγητής του Τμήματος Κλασικών Σπουδών Μάθιου Φοξ. «Οι άνθρωποι κατάλαβαν ότι οι ελληνικές σπουδές δεν είναι χάσιμο χρόνου ή πολυτέλεια αλλά διευρύνουν τους ορίζοντες, καλλιεργούν την αντίληψη, διατηρούν ζωντανό το πνεύμα μας». Προς αυτή την κατεύθυνση ήταν μέγιστη η συμβολή του φιλολόγου Ντάγκλας Μακ Ντάουελ. Με τη διαθήκη του μίλησε στις απειλητικές για τον Ελληνισμό αγορές τη γλώσσα που καταλαβαίνουν, εκείνη του χρήματος. Προτού ρίξει το τελευταίο του χαρτί, όμως, είχε διαμορφώσει με μια σειρά στρατηγικές κινήσεις συνθήκες που εξασφάλιζαν ότι τα χρήματά του θα πιάσουν τόπο. Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας του; Δει χρημάτων ο πολιτισμός, είναι όμως ανώφελα χωρίς πάθος, όραμα και τρόπο.
  
 

Κυριακή, 29 Απριλίου 2012

ΦΕΚ-ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ. τρελλαθήκαμε τελείως;

ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥΣ, ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΥΣ κτλ - Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ - ΙΔΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ -  ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΝΤΟΝΑ: ΣΕ ΤΙ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΑΡΑΓΕ;
 
ΕΔΩ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ - ΣΕ ΜΜΕ, ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΤΩΝ ΣΗΡΙΑΛΣ ΚΑΙ ΦΙΛΜΣ, ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ - Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
 
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ: ΜΗΠΩΣ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ:::::::::::::::::::;

 

Άντε λοιπόν, σύντομα δεν θα χρειαζόμαστε υπότιτλους για να καταλαβαίνουμε τι λέει ο Ονούρ κι η Σεχραζάντ!
Το παρακάτω μήνυμα και τα σχόλια μου τα έστειλε ένας φίλος, προς ενημέρωση.  ( Η επικοινωνία και η γλωσσομάθεια δεν είναι κακή το αντίθετο μάλιστα, αλλά αυτό  το «υποχρεωτικό» είναι που  με προβληματίζει. Νάναι τυχαία κι  όλα αυτά τα σήριαλ ;)
 


Υποχρεωτικά Για Τους Έλληνες Τα Τουρκικά!


ΦΕΚ Τουρκική Γλώσσα. Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική;
 Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση. Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον; Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν. Δεν θα γράψω άλλα σχόλια διότι θα είναι προσωπικά. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας, και αν δεν συμφωνείτε με αυτήν την απόφαση του υπουργείου εθνικής παιδείας (και του παιδαγωγικού ινστιτούτου) προωθήστε αυτό το μήνυμα. Αν πάλι σας είναι αδιάφορο, απλά αγνοήστε το.
Μόνο μία τελευταία παρατήρηση:
Αν πείτε κι εσείς (όπως κι εγώ) Μπα, αποκλείεται. υπερβολές. Ένα απλό τηλεφώνημα στο Εθνικό τυπογραφείο, το επίσημο όργανο του κράτους, θα σας πείσει !
ΦΕΚ Τουρκική Γλώσσα
Όταν το διάβασα κάπου είπα: υπερβολές. Αποκλείεται προφανώς αναφέρεται μόνον στην Θράκη, και θα πρέπει να διορθώσουν τα σχόλιά τους.
Και για να είμαι 100% σίγουρος, παρήγγειλα το πρωτότυπο από το Εθνικό Τυπογραφείο (Μπορείτε να το λάβετε κι εσείς, τηλεφωνικά, ή Fax κ.τ.λ. για να διαπιστώσετε κι εσείς του λόγου το αληθές. Θα σας έλθει το πλήρες φύλλο, 20 σελίδες, περίπου 7 Ευρώ, με αντικαταβολή.)
ΦΕΚ Αρ. Φύλλου 867, 10 Ιουλίου 2006
Το διάβασα πολύ προσεκτικά. Πουθενά δεν αναφέρεται η εφαρμογή της αποφάσεως αυτής σε κάποια περιοχή ή νομό. Είναι Πανελλαδική, και ισχύει από τον προηγούμενο χρόνο (!!!) Από της δημοσιεύσεως στην Εφημερίδα. της Κυβερνήσεως.
Ούτε αναφέρεται ότι η εκμάθηση της Τουρκικής θα είναι προαιρετική. (Παρακαλώ πάρτε και διαβάστε το πλήρες ΦΕΚ)
Τα ΜΜΕ σιωπούν.
Όλα τα κόμματα της παρούσας Βουλής το αποσιωπούν.
Όλοι οι δημοσιογράφοι αποφεύγουν κάθε αναφορά. ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ?
Σε 13 δημοτικά σχολεία της Οξφόρδης, θα αρχίσουν να διδάσκονται αρχαία Ελληνικά, καθώς κρίθηκε ότι βοηθούν τα παιδιά στην κατανόηση της μητρικής τους γλώσσας. Οι υπεύθυνοι εκπαίδευσης των σχολείων αποφάσισαν να εντάξουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επόμενης χρονιάς το μάθημα των αρχαίων Ελληνικών γιατί πιστεύουν ότι έτσι οι μαθητές θα βελτιώσουν τα Αγγλικά τους.