Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Τα ’μαθες τα νέα πατέρα!

Ματ κίνηση στον Καραμανλή σκέφτομαι, αν βέβαια μου κάτσει. Όλο και περισσότερο ακούγεται ότι αν υπάρξει εμπλοκή στο θέμα της επανεκλογής του Παπούλια, θα προτείνω για Πρόεδρο της Δημοκρατίας όχι τον... οχθρό μου τον Σημίτη, αλλά έναν άνθρωπο της άλλης πλευράς, τον «πράσινο» Επίτροπο Σταύρο Δήμα... Δεν είναι δηλαδή τυχαία τα καλέσματα του Δήμα σε εκδηλώσεις του ΠΑΣΟΚ για την περιβόητη «πράσινη ανάπτυξη» που ακούμε συνεχώς. Έτσι για να ’σαι ενήμερος, πατέρα, και να μη μου φωνάζεις μετά ότι είμαι κρυψίνους...
Αμ’ να δεις τ’ άλλο το χουνέρι που ετοιμάζω για τους νυν ευρωβουλευτές, που όλοι τους νομίζουν ότι έχουν δέσει τον γάιδαρο. Μόνο ο φίλος μου ο Σταύρος Λαμπρινίδης είναι ο σίγουρος από τους άντρες, που ίσως τον βάλω και επικεφαλής, αν δεν μου προκύψει τίποτε φρέσκο (ξέρω ότι το παλεύει ο Μποτόπουλος με τις πλάτες του ΔΟΛ, όμως άλλα έχω στον νου μου) και από τις γυναίκες η Μαριλένα Κοππά και η Άννυ Ποδηματά. Η Μπατζελή μαθαίνω ότι είναι έξαλλη, αλλά αρκετά... Να μην είναι και παραπονεμένη... Ίσως βρει τον δρόμο της στη Φθιώτιδα... Το πουλέν μου, η Ματσούκα, αποχαιρετά τις Βρυξέλλες (δεν την έσωσε ο δικός της) και να δούμε αν θα τα καταφέρει στη Β΄ Αθήνας. Έχει πάντως εξασφαλισμένο τον δεύτερο σταυρό... Αυτά για να ξέρεις, πατέρα, ότι όλα τα... σφάζω!
Γιώργο, τι συμβαίνει με τον Αλέκο τον Παπαδόπουλο, που θυμάμαι ότι μέχρι και ο Μητσοτάκης τον θαύμαζε ως υπουργό Οικονομίας; Μου είπαν ότι υπάρχει... απαγορευτικό. Είναι κομμένος απ’ όλες τις... πίτες. Καμία οργάνωση δεν τον καλεί; Γιατί αυτός ο αποκλεισμός; Τι σου έκανε παιδί μου ο Ηπειρώτης;
Έμαθα, Γιώργο, ότι η Μαρία Δαμανάκη πέρασε την πόρτα της οικίας του αμερικανού πρέσβη... Από το «Εδώ Πολυτεχνείο», προσκύνημα στην, κακιά τότε, αστερόεσσα... Ο πανδαμάτωρ χρόνος όλα τα μαλακώνει...
Απρόσκλητη πήγε, πατέρα, η φίλη σου η Βάσω –θυμάσαι τότε με το δείπνο στο σπίτι της που στήσανε για πρωθυπουργό τον Σημίτη;– στη διάλεξη του νομπελίστα Πολ Γκρούγκμαν. Ξέρεις ότι την έχω ντύσει... στρατηγό; Τι; Είναι η σκιώδης υπουργός μου στην Άμυνα. Μη γελάς...
Γραφείο ταξιδίων θυμίζει η Ιπποκράτους. Πάνε κι έρχονται... 

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=39552&colid=&catid=37&dt=2009-03-29%200:0:0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου