Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Δημοτική αστυνομία και όχι μόνον.

Συμφωνώ απολύτως με τις περιγραφές !
 
ΘΓ
Κάποτε κάποιος πολύ μεγαλύτερος μου και διανοούμενος του χώρου μας μου είχε πει: "δε ξέρω τι παίζει με τη δική σου γενία και τις νεώτερες. Κάτι δε πάει καλά, είναι σα να έχει αλλάξει το DNA σας. Έχει δημιουργηθεί ένα νέο είδος ανθρώπου που μόνο σε τέτοιο οχλοκρατικό καθεστώς μπορεί να λειτουργήσει. Δες τους ένστολους σήμερα, δεν είναι αστυνομικοί, είναι δημοκρατόμπατσοι, μαλθακά φοβισμένα παιδάκια που τους δώσαν μια στολή. Δες τους στις πορείες, τρέχουν πάνω κάτω, φωνασκούν, πακινοβάλλονται, τρέμουν διαρκώς. Οι αστυνομικοί και στρατιωτικοί της εποχής μου δεν ήταν έτσι. Στα νιάτα μου ήμουν αριστερος όπως όλοι τότε. Κατεβαίναμε σε συγκεντρώσεις και τις πορείες τις συνόδευαν 2-3 αστυνομικοί, με το παραμικρό που γινόταν ξέρανε αμέσως ποιόν να πιάσουν για να παραλύσουμε όλοι οι υπόλοιποι. Μέσα σε δευτερόλεπτα σε είχαν μαγκώσει και είχαν επιβάλλει τη τάξη."

Δε πέρασε πολύς καιρός και πραγματικά το κομμάτι όσον αφορά τους αστυνομικούς άρχισα να το διαπιστώνω. Το κορυφαίο όμως όλων είναι η δημοτική αστυνομία. Δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου πιό αστεία εικόνα ατόμων. Αγύμναστοι 20χρονοι χύμα στο κύμα να σουλατσάρουν καμπουριάζοντας από τη βαρεμάρα και σέρνοντας τα παπούτσια τους βαριεστημένα στους δρόμους της Αθήνας, ατημέλητοι, αξύριστοι και με ύφος κοιμισμένης αγελάδας. Δίπλα τους πάντα ένστολα κοριτσάκια βαμμένα σα πορνίδια που ψάχνουν για πελάτη, με τα μαλλία χυμένα και τα τζόκευ να προεξέχουν αστεία διότι δε χωράνε στο κεφάλι από τη μαλλούρα.
Πραγματικά εάν κάποιος ζούσε σε ένα χίπικο κοινόβιο και χρειαζόταν κάποιου είδους υποτυπώδη αστυνομία έτσι ακριβώς θα ήταν. Το μόνο που δε τους έχω δει να κάνουν είναι να καπνίζουν μπάφους και να χαμουρεύονται μεταξύ τους στη μέση του δρόμου.
Λοιπόν όντως αυτοί δεν είναι αστυνομικοί, ούτε καν δημοκρατόμπατσοι δεν είναι. Μια αστεία κομπανία σουλατσαδόρων είναι, τα τέλεια υποπροιόντα της κοινωνίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου