Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Συγκλονιστική επιστολή - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ !


"Υπεύθυνη δήλωση μετανοίας" του Νίκου Μπιλιλή.
Ο Ν.Μπιλιλής, 86 ετών σήμερα, είναι ο σπουδαιότερος εν ζωή Έλληνας κινηματογραφιστής.
Δείτε την επιστολή:





ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΝΙΚΟΥ Σ. ΜΠΙΛΙΛΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ Μ Ε Τ Α Ν Ο Ι Α Σ

Μπιλιλής Νικόλαος
Σκηνοθέτης A.C.S. Ανταποκριτής επικαίρων Τηλεοράσεως
Μητροπόλεως 61
Θεσσαλονίκη ΤΚ 54623
Τηλ/φαξ 2310 274325


Ο κάτωθι υπογεγραμμένος Μπιλιλής Νικόλαος του Σταματίου και της Γεωργίας, γεννηθείς εν Θεσσαλονίκη στις 7 Αυγούστου του έτους 1926, κάτοικος Θεσσαλονίκης οδός Μητροπόλεως αρ. 61 Τ.κ. 54623 δηλώ υπευθύνως και εν γνώσει των συνεπειών του Νόμου περί ψευδούς δηλώσεως ότι:
   Είμαι κάτοχος ιστορικού κινηματογραφικού αρχείου με γεγονότα της Θεσσαλονίκης από το έτος 1911 μέχρι και το 1990 και γενικότερα όλης της Ελλάδας με αναρίθμητα θέματα που το μήκος τους σε φιλμ των 35 και 16 χιλιοστών (| “θετικό”, “αρνητικό”,  “αναστρεφόμενο”) είναι 80.000 μέτρα.
Επίσης κατέχω ελληνικά και ξένα κινηματογραφικά φιλμς των 35, 16 και 9,5 χιλιοστών με : επίκαιρα, ντοκιμαντέρ, κινούμενα  σχέδια, κινηματογραφικά έργα κ.λ.π. από το 1895 έως το 1975 όπου το μήκος τους είναι 190.000 μέτρα καθώς και τρέιλερ κινηματογραφικών έργων, ελληνικών και ξένων 35 χιλιοστών (1960 – 2005) 300 τεμάχια, περί τις 20.000μ ΣΗΜ. Πάρα πολύ μικρό μέρος του κινηματογραφικού υλικού, περί τις 10 ώρες, μεταγράφηκε σε D.V.D. +R και περί τις 20 ώρες σε V.H.S. - Πλην των ως άνω φίλμς κατέχω  ακόμη:
α) 30.000 κινηματογραφικές φωτογραφίες, αφίσες κ.α. ελληνικές και ξένες στο πρωτότυπό τους από το 1920 έως το 2005.
β) 100 φωτογραφίες της Θεσσαλονίκης (1890-1965)  και 1500 (1974-1976) στάσεις στο πρωτότυπο αρνητικό τους
γ) Αθλητικό φωτογραφικό αρχείο Θεσσαλονίκης και περιοχών της ΟΛΩΝ των αθλημάτων 1974-1976 σε 7950 στάσεις, στο πρωτότυπο αρνητικό τους
δ) Αρκετά μηχανήματα ιστορίας κινηματογράφου ως εκθέματα από το 1790 έως το 1960
ε) Άριστα λειτουργούντα μηχανήματα εικονοληψίας, προβολής, “μοντάζ”, των 16 και 35 χιλιοστών με μεγάλο αριθμό συμπληρωματικών εξαρτημάτων τους
στ) αρκετά άλλα κινηματογραφικά είδη που την περιγραφή τους δεν έκρινα απαραίτητη.

Όλα τα πιο πάνω φιλμς τα χρησιμοποίησα μετά από πολυδάπανη και μακρόχρονη συντήρησή τους και ανατύπωση των κατεστραμμένων POSITIF – NITRATE (1900-1937) σε ενδιάμεσο NEGATIF ACETATE, αυτό λόγω της αποθήκευσής τους σε δυσπρόσιτους και ακατάλληλους γι' αυτά χώρους και τα συμπλήρωσα με την αγορά άλλων από διάφορες συλλεκτικές πηγές, μετά το 1995, όπου παραχώρησα τότε, το αρχειοθετημένο, απαριθμημένο και πολλαπλάσιο του ως άνω, αρχειακό κινηματογραφικό μου υλικό στην Νομαρχία Θεσσαλονίκης, η οποία το δώρισε στον Ο.Π.Π.Ε. Θ'97 για την ίδρυση του ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Θεσσαλονίκης. ΔΥΣΤΥΧΩΣ την ΤΥΧΗ αυτού του υλικού σε ΕΙΔΟΣ, ΑΡΙΘΜΟ και ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, όπως αναγράφονται στην από 194 σελίδες Α4 απόδειξη παραλαβής τους (την έχω στη διάθεση παντός ενδιαφερομένου) ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΩ. Εάν τη γνώριζα, όλα όσα σήμερα κατέχω ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρίσκονταν εκεί και δεν θα αντιμετώπιζα το ΑΛΥΤΟ πρόβλημα της διάθεσής τους.
Το αρχειακό κινηματογραφικό υλικό το απέκτησα ως:
κινηματογραφιστής (1945), παραγωγός και Ανταποκριτής ελληνικών και ξένων κινηματογραφικών και τηλεοπτικών επικαίρων (1960 – 1990) και, ως συλλέκτης κινηματογραφικού υλικού από το 1935.

Επειδή:
 α) επί ΔΕΚΑ χρόνια, 2001 – 2011, ΚΑΝΕΝΑΣ κρατικός ή Δημοτικός φορέας της χώρας μας ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ στην πρότασή μου, να διαθέσει μόνιμο χώρο 400 τ.μ. και να το παραλάβει ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, προς διάσωση και αξιοποίησή του με μόνη αμοιβή τα πνευματικά μου δικαιώματα που θα προέκυπταν από τη χρήση του,
β) λόγω της μειωμένης μου σύνταξης, πολύ μικρότερης από χίλια Ευρώ το μήνα (ακόμη δεν γνωρίζω πόσο θα μου την μειώσουν  με τα μέτρα λιτότητας που συνεχώς επιβάλλονται)  ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ να πληρώσω και να πληρώνω το “ΧΑΡΑΤΣΙ” για τη φύλαξή του στους ΥΠΟΓΕΙΟΥΣ αποθηκευτικούς του χώρους, που μου τους χρέωσαν με την αντικειμενική αξία των διαμερισμάτων -!- (αντί αποθηκών ως έπρεπε), δηλαδή   με 2200 και με 1850 Ευρώ το τ.μ. (ποσόν πολύ μεγαλύτερο από τη μειωμένη μου σύνταξη). -
γ) ούτε έχω χρήματα να πληρώσω “κοντέϊνερ” να το παραλάβει και να το ξεφορτώσει -όπως θα έπρεπε- έξω από το ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ ή τη ΔΗΜΑΡΧΙΑ Θεσσαλονίκης, αλλά ούτε και η καρδιά μου αντέχει να το μοιράσω στα παλιατζίδικα ή να το πετάξω στα σκουπίδια,

αφού λοιπόν και η διάσωσή του στην Ελλάδα αποδείχτηκε ΑΔΥΝΑΤΗ, γι΄αυτό ΔΗΛΩΝΩ                     ΥΠΕΥΘΥΝΑ ότι:
ΜΕΤΑΝΟΩ πικρά για την αφέλεια που είχα να πιστεύω ότι κάποιος εκ των επί του Πολιτισμού άρχοντες της Ελλάδας θα έδειχνε το ιστορικά επιβαλλόμενο ενδιαφέρον για τη ΔΙΑΣΩΣΗ και ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ του αρχείου μου, πράγμα που επί ΔΕΚΑ ολόκληρα χρόνια,  δεν έγινε.
Ως εκ τούτου, συν το αβάσταχτο “ΧΑΡΑΤΣΙ” (η χαριστική του βολή) με αναγκάζουν στη δύση του βίου μου, με αλύτρωτο πόνο ψυχής να προσπαθήσω να το πουλήσω εκτός Ελλάδος, όπου  ευχαρίστως θα το ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ, θα το ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ και, θα το ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ, για να εισπράττουν σε χρυσό από παραγωγούς, Έλληνες και ξένους (κινηματογράφου και τηλεόρασης), πουλώντας τους ανατυπωμένα γεγονότα της ιστορίας τους Έθνους μας, όπως γίνεται και με το αρχείο των αδελφών Μανάκια.

Ίσως, εάν, το Εθνικό Οπτικοακουστικό Αρχείο ήταν σε θέση να αναλάβει την τήρηση των όρων της ΔΙΑΣΩΣΗΣ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΟΥ   του προαναφερθέντος υλικού, και την εξασφάλιση ενός πάγιου μικρού ποσού έναντι των πνευματικών μου δικαιωμάτων, δεν θα έφθανα έως εδώ. Για την τραγική για μένα αυτήν κατάληξη, την ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ, θα την φέρουν ακέραια οι εκάστοτε αρμόδιοι επί του Πολιτισμού της Ελλάδας, οι οποίοι προκλητικά επί ΔΕΚΑ χρόνια ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ τόσο επί των δικών μου προτάσεων και επικλήσεων, όσο και περισσότερο επί των εντόνων αναφορών επί του θέματος, των πλέον έγκυρων ηλεκτρονικών Μέσων Επικοινωνίας και της έντυπης Δημοσιογραφίας της χώρας μας και όχι μόνο.-

ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΩ για τα όσα πρόσφερα στους χώρους  του Πολιτισμού, της ενημέρωσης της κοινής γνώμης και της Διεθνούς προβολής της γενέτειράς μου, για οποία βραβεύθηκα:
α) το 2006, στην ΑΘΗΝΑ από το ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΒΑΣ. ΜΠΟΤΣΗ και το ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ και
β) το 2011, από το ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και το Δήμαρχο της πόλης μας κ. Ιωάννη Μπουτάρη, μετά από πρόταση της Προέδρου της Εφορευτικής Επιτροπής του Βαφοπουλείου και Δημοτικής Συμβούλου, κυρίας Θεοδώρας Λειψιστινού.

Διατελώ απογοητευμένος ανίατα.
Με απέραντη αγάπη για την Πατρίδα μου και με βαθιά θλίψη και οργή για το σημερινό της κατάντημα.-

                                                                                                Ο υπευθύνως δηλών
                                                                                                Ν. Σ. Μπιλιλής
                                                                                                2310 274 ...... (tel-fax)
                                                                                                bililisnikos@gmail.com
Θεσσαλονίκη 

Προσθέστε Νέο Σχόλιο

Εμφάνιση 12 σχολίων

  • Komes50
    Μολις σημερα δημοσιευτηκε η δωρεα του ιδρυματος Νιαρχου 100.000.00 ε.
    Μαλλον η μονη ελπιδα του εθνους μας ,γιατι για εθνικη ντροπη προκειται.
    ειναι και παλι οι ιδιωτες,ειτε ευεργετες ειτε ιδρυματα. 
    Μακαρι να ιδρωσει το αυτι καποιου κρατιστη καρεκλοκενταυρου.να ασχοληθει το πολυπαθο Υπουργειο, να το κανει ο Θεος,Πολιτισμου. 
  • Alexakis Dimitris
    Ντροπή και οργή είναι το λιγότερο που μπορώ να εκφράσω.
    Μακάρι να είχα την δυνατότητα να συνεχίσω το τεράστιο αυτό έργο αυτού του θαυμαστού ανθρώπου,που σε κάνει να αισθάνεσαι πολύ ταπεινός .
    Είχα την τύχη να τον γνωρίσω από κοντά και πρόκειται για μια μεγάλη μορφή του Ελληνισμού!!!
    Ντροπή για όλους μας!!!
  • Sssssss
    EIMAI 26 ETΩΝ.ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΕΙ. ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ..
  • Apelia Demestixa
    Πόσα άραγε αντικείμενα υπάρχουν από αυτά που δώρησε ο κύριος Μπιλιλής; Εάν κάνουν καταγραφή των αντικειμένων σίγουρα θα λείπουν τα μισά....
  • Gianniesk
    Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον ούτε ντροπή! Γιατί αν υπήρχε δεν θα είμαστε σε αυτήν την άθλια κατάσταση. Ίσως όμως και να μην υπάρχουν κάποια συμφέροντα γιατί στην περίπτωση των κτηρίων της Κολούμπια στον Περισσό είχε γίνει χαμός με τα κανάλια ενώ τώρα κανείς δεν έχει δεί τίποτα, κανείς δεν έχει ακούσει τίποτα... Τι να πούμε τώρα...
  • MK
    Είχα την τύχη να γνωρίσω τον κ. Μπιλιλή και νιώθω ευγνωμοσύνη για αυτή την ευκαιρία. Δυστυχώς, ακόμη μία φορά αποδεικνύεται ότι σε αυτή τη χώρα αδιαφορούμε για την ιστορία μας.Το ίδιο ισχύει και για τους φορείς αυτής της πόλης, γιατί το αρχείο και ο κάτοχός του είναι ένα κομμάτι της. Ελπίζω να βρεθεί μία λύση, γιατί δεν πρέπει να παραμελούμε την κληρονομιά μας.
  • pawlos
    τι να πεισ ...ντροπη ..ντροπη ...ντροπη ...αλλα σωζοντε ........τα τσαντιρια ......μπραβο δεξειοι ...προοδευτικη κουλτουριαριδεσ...ντροπη ...αλλα που ..ντροπη ..απο τουσ κρατικουσ ...δημοσιουσ κοθλτουριαριδεσ ....μονο για το βελουχιωτη και το δημοκρ .στρατο ....μπαρςο στο βασιλοπουλο τισ ερτ ...για τα γλιξηματα τισ ...αριστερησ θολουρασ ....κριμα ....θα τα ...πουληση .....αναγκαστικα ...στουσ ...σκοπιανουσ ...μηδεν ευαισθισια απο αναλγητο κρατοσ ....μαλλον δεν υπαρχει εδω ....μασα
  • Giota Tsantsaraki
    Έχει απόλυτο δίκιο ο κος Νίκος Μπιλιλής, δυστυχώς το "κράτος" αδιαφορεί και χάνονται θησαυροί του πολιτισμού μας... είναι κρίμα το "όραμα" των άξιων και προικισμένων καλλιτεχνών να χάνεται από την κρατική αδιαφορία. Αν υπήρχε καμιά προμήθεια στη μέση, θα τρέχανε αμέσως να "εξυπηρετήσουν" .....
  • ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΦΩΡΟΙ ΤΗΣ ΝΕΤ , ΕΤ 1 Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΘΗΣΑΥΡΟ...ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΕΦΤΑΙ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΕΤΑΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΠΑΙΝΟ..ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΥΛΑΝΕ ΤΑ ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ..ΚΛΕΦΤΕΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΛΕΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ..ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΗ ΖΗΤΑ..ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...
  • LiMuBai
    johnny μάθε ορθογραφία, ούτε το όνομά σου δεν ξέρεις να γράφεις!
  • Eli_moun
    καλύτερα ανορθόγραφος παρά να χρησιμοποιεί creeclise (δεν ξέρω αν το γράφω σωστά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου