Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΣΦΟΝΔΥΛΟΣ: Ο ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ KONTRA CHANNEL...

ΣΦΟΝΔΥΛΟΣ: Ο ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ KONTRA CHANNEL...

Ο ΥΠΟΠΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ KONTRA CHANNEL...

Τι μπορεί να θέλει ο Γιώργος Κουρής πίσω από το... ατρόμητο κανάλι του λαού;

Γράφει ο Γιάννης Βούρος

Έλληνες Αδέρφια μου!
Εντάξει, είμαι αδικαιολόγητος, αλλά ΜΟΛΙΣ ΧΤΕΣ ανακάλυψα κι εγώ την ... Αμερική, διαπιστώνοντας ότι το περίφημο ΚΟΝΤΡΑ CHANNEL που εκπέμπει εδώ και 5 κοντά μήνες, ανήκει στην ΑΥΡΙΑΝΗ και στον πασίγνωστο Γιώργο Κουρή!!!

Το κανάλι δηλαδή, που έχει χρίσει τον εαυτό του ως αδιάβλητο υπερασπιστή του Λαού και της Ελλάδας, έχει ιδιοκτήτη έναν από τους μεγαλύτερους "Μαφιόζους" της δημοσιογραφίας!!!
Και ύστερα αναρωτιόμαστε, γιατί ο Έλληνας παρακολουθεί απλά σκυθρωπός τη κατρακύλα της πατρίδας του, χωρίς να μπορεί να αρθρώσει λόγο ούτε να αντιδράσει!
Έχω όμως ένα ελαφρυντικό αδέλφια! Ότι ζω στην Αυστραλία. Κι επειδή οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις με κάνουν πολλές φορές να απέχω από τα κοινά της πατρίδας σε δεύτερο και τρίτο επίπεδο, όχι όμως σε πρώτο, στο να μην ενημερώνομαι δηλαδή επακριβώς για τα καίρια και σημαντικά προβλήματα, ας πούμε ότι αποτελεί δικαιολογία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου