Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Φέρελπις ...


Δευτέρα, 28 Σεπτέμβριος 2009

Τα "κανάλια" οδηγούν τους ψηφοφόρους στον...Καραμανλή!

Ο Καραμανλής με έχει απογοητεύσει.
Κι ο Παπανδρέου δεν με έχει κερδίσει…
Τα μικρότερα κόμματα ούτε που τα σκέπτομαι.
Όχι γιατί έχω κάτι εναντίον των μικρών κομμάτων.
Αλλά γιατί δεν πιστεύω στην ψήφο διαμαρτυρίας.
Η ψήφος δεν είναι για να διαμαρτύρομαι.
Είναι για να αποφασίζω το μέλλον του τόπου μου.
Δεν είναι για να "τιμωρώ" εκείνον, ή τον άλλο ηγέτη.
Δεν είναι "δικαστήριο" οι εκλογές…
Ίσως έχω κάθε λόγο να είμαι οργισμένος με τον ένα ή τον άλλο από τους ηγέτες των μεγάλων κομμάτων.
Για να είμαι ειλικρινής, και με τους δύο…
Αλλά αν "τιμωρήσω" αυτόν που με έχει ενοχλήσει περισσότερο – ας πούμε γιατί "πρόδωσε" τις προσδοκίες μου – και βοηθήσω έτσι να βγει ο άλλος, που δεν με έπεισε ποτέ, τότε δεν "τιμωρώ" εκείνον που θα ηττηθεί.
Μάλλον τιμωρώ τον εαυτό μου.
  • Δεν μου αρέσει η προσπάθεια που γίνεται από τα ΜΜΕ, να πειστούν οι αφελέστεροι ότι ο Γιώργος Παπανδρέου "κέρδισε" τα "ντιμπέϊτ"…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου