Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Δημιουργία ψηφοφορίας


Μετά παρρησίας, όπως πάντα, δηλώνω ότι δεν προτίθεμαι να αποποιηθώ την τρυφηλή ζεστασιά μου στον αναπαυτικό καναπέ μου, με τις παχιές εμβάδες μου και τη μακράν καπνοσύραγγά μου, και αυτό όποτε διακόπτω την απασχόλησή μου με την παιχνιδομηχανή [PC] μου, για να ασχοληθώ με την οποιαδήποτε συλλογική προσπάθεια των εν οπλοις συναδέλφων μου.
Ως «μούλος», ενθυμούμαι, όταν κάναμε ομαδικό καψόνι ανεβοκατεβαίνοντας τροχάδην τη στενή εσωτερική κυκλική μαρμάρινη σκάλα του κεντρικού κτιρίου, τους διαγκωνισμούς, κυριολεξία, και τα σπρωξίματα. Μετέπειτα τα διαπίστωνα καθημερινά, υπό άλλη μορφή, μέχρι την κορύφωση τους, που ήταν η εμπειρία μου από το Κίνημα του Ναυτικού και επέκεινα. Ανθρώπινα ναι. Θεμιτά; Τα χαρακτηρίζω ανθρώπινα επειδή άνθρωποι τα συντελούν. Ανθρώπινα, αλλά ψυχοφθόρα. Δεν είναι το ζητούμενο μου η ψυχική φθορά, αλλά ο ανιδιοτελής ευπρεπής αγών, που υπό τις σημερινές συνθήκες και καταστάσεις είναι ουτοπικός.
Και για να μην συνεχίσω την μακρηγορίαν μου προτείνω να συντελεστεί δημοσκόπηση (γκάλοπ) και εφόσον υπάρξει ανταπόκριση θετική ή αρνητική στο 1 των 600.000 και πλέον εν δυνάμει ψηφοφόρων μας, δηλ. 600 ατόμων, είμαι μέσα
Ο ακόλουθος σύνδεσμος βοηθάει στο στήσιμο της δημοσκόπησης

Δημιουργία ψηφοφορίας

http://www.blogger.com/rearrange?blogID=3883573901238678892&sectionId=sidebar&action=editWidget&widgetType=Poll&referrer=directory

korai@enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου