Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

20091221 Σύντροφε Παπανδρέου δεν έχω να πληρώσω τα λαμόγια που μας ξεπαράδιασαν και τα πήραν όλα από τον λαό

Μπορούσε να την έγραφε οποιοσδήποτε από μας.
Πότε ομως θα κλαιμε μετα και δεν θα επιτιθέμεθα πρό;;;
Και εν πάσει περιπτώσει ας μας λέγανε οτι ειναι για την άμυνα της χώρας και οχι αυτη η ξεφτίλα των Βρυξελλών --και την καταστροφικη πορεία του Κυπριακου με δική μας μονον ευθύνη-- που την υποταγη στην Τουρκία την βάφτισαν νίκη...
[ο νέος αρχηγος της ΝΔ που ανεδειχθη νικητής, ως μη χείρων, θα αρχισει να λέει καμμια κουβέντα και πρωτα απ όλα για την ξεφτίλα των Βρυξελλών ή δεν καταλαβε τίποτα και κυρίως οτι δεν ειναι "εσωτερικό" θέμα της ΝΔ, η εκλογη του;;; ['ομως για την ξεφτίλα των Βρυξελλών δεν άκουσα κιχ [εκτός από την ξεκάθαρη ερώτηση του Παναγιώτη Λαφαζάνη και κάποιες τοποθετήσεις καποιων άλλων που δεν μετριούνται ουτε στα δακτυλα της μιάς χειρός] και απο τα άλλα κομματα...] Και μην νομιζετε οτι ετσι ειναι ο Λαός. O Λαός θέλει ηγετες στιβαρους και οχι κλαμμενα -υποτελή γιουσουφάκια.
Δ.Αλευρομαγειρος

----- Original Message -----
Sent: Tuesday, December 22, 2009 12:40 PM
Subject: Σύντροφε Παπανδρέου δεν έχω να πληρώσω τα λαμόγια που μας ξεπαράδιασαν και τα πήραν όλα από τον λαό

Σύντροφε Παπανδρέου δεν έχω να πληρώσω τα λαμόγια που μας ξεπαράδιασαν και τα πήραν όλα από τον λαό

Σύντροφε Παπανδρέου
Έχω ένα αυτοκίνητο 1400 cc του 1993. Το αγόρασα τον Γενάρη του 2009 , 1000 ευρώ γιατί αυτές ήταν και οι δυνατότητες μου. Μέχρι τώρα τα χιλ/τρα που έκανα ήταν 2.500. Τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 200 περίπου ευρώ. Σήμερα έρχεται η Κυβέρνηση και μου ζητά να πληρώσω τέλη κυκλοφορίας 350 ευρώ. Και ο λόγος είναι ότι επειδή είναι παλιό το αυτοκίνητο ρυπαίνει (δηλαδή αν πληρώσω παραπάνω τέλη κυκλοφορίας δεν θα ρυπαίνει;).

Αυτή είναι η λογική της φοροεισπρακτικής Κυβερνητικής Δεξιάς και Σοσιαλιστικής "ΑΘΛΙΟΤΗΤΑΣ"; Το αυτοκίνητο αυτό πέρασε από ΚΤΕΟ και έχει πιστοποιητικό ότι πληρεί τούς όρους και μπορεί να κυκλοφορεί χωρίς να ρυπαίνει. Βέβαια έχει δίκιο η κυβέρνηση.

Λεβέντη μου Προθυπουργέ (με την ψήφο μου σε έβγαλα) ωρυόσουν και φώναζες "που πήγαν τα λεφτά". Τα βρήκες όμως αμέσως . Τα πήραν όσοι έχουν παλιά αυτοκίνητα και γιαυτό τους τα ζητάς πίσω. Την πληροφόρηση τη πήρες από τον Σουφλιά ο οποίος το 2005 τα διόδια Θεσσαλονίκη- Κατερίνη τα αύξησε από 1,4 ευρώ σε 2 ευρώ. Σού το σφύριξε ο Σουφλιάς.

Πρόσεξε ορέ κλεφτόπουλο, οι...http://apneagr.blogspot.com/2009/12/blog-post_4084.html


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου